Niye aldığım kilolar benim değil de diğer insanları rahatsız ediyor?

Merhaba arkadaşlar ben evlendikten kilo aldım 70 kilodan 100 kiloya çıktım ve eşim görümcemem ailesi falan teyzelerim kim beni görse diyor kilo almışsın zayıfla falan ben göbeğimi seviyorum kendimi seviyorum sizi ilgilendirmez. Kalın bacaklarım var onu da seviyorum. Büyük göbeğim var onu da seviyorum tombik parmaklarım ellerim var onu da seviyorum kimseyi ilgilendirmiyor ama insanlar çevredekilerini yargılamayı çok seviyor

Güncellemeler
9 ay
Birde yeni âdet kiloluyum diye hamile kalmıyorum diyor ler. Gerçek mi
Niye aldığım kilolar benim değil de diğer insanları rahatsız ediyor?
Cevapla