Sağlık Selamlar Herkes Bir Tane Yüksek Kalorili Besin Yazsın Abur Cubur da Olur? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Kilo almam lazım da 😊 Güncellemeler+1 yıl KS canlar uyumayın soruma gelin hadi ☺ Selamlar Herkes Bir Tane Yüksek Kalorili Besin Yazsın Abur Cubur da Olur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Xenopeltisx Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Lavaş ye lavaş içine koy bisiler bas makinede tereyağıyla. Tanesi 200 kalori günde 3 tane yesen 600 👌🏻 baya iyi 1 0 Yorumla
Dubaiprensi Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 827 cevap paylaştı. Nasıl kilo alamıyorsun ki ben dikkat etmesem hemen sisecegim 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Stresten kaynaklı yiyemiyorum öğün atlıyorum canım yemek yemek istemiyor Yorumla Soran +1 yıl Hazır yazmışken şuraya bir besin yazar mısın Yorumla Dubaiprensi +1 yıl Hareket etmen lazım. Bir sürü besin var ama ezbere vermek olmaz. Sporla uğraşıyorum ulaşabilirsin Yorumla Soran +1 yıl Zayıfım zaten bir de spor mu yapayım Yorumla Dubaiprensi +1 yıl Kilo almak için yapacaksin Yorumla Soran +1 yıl Peki hangi sporla hangi besin gider burdan yazabilirsin Yorumla
landıdılanlan Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl knk her öğünde iki paket körili noodle ye ve cips ve dondurma ye obez bile olursun 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Noodle sevmiyorum diğerlerini yiyorum zaten teşekkür ederim ☺ Yorumla landıdılanlan +1 yıl bol bol ye off bendeki iştah sende olsa varya 75 Kilo olursun Yorumla Soran +1 yıl Bende iştah var da para yok Yorumla landıdılanlan +1 yıl bende de yok valla olduğu kadarıyla yiyorum Yorumla
duramayan Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 344 cevap paylaştı. Fındık - antep fıstığı - badem - kaju - 1 0 Yorumla
Cevaa Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 65% +1 yıl Kilon kaç 0 16 Yorumla Soran +1 yıl 49 Yorumla Cevaa +1 yıl Boyun kac Yorumla Soran +1 yıl Neden soruyorsun ki? Yorumla Cevaa +1 yıl Nikahıma alacam da profil uyuyor mu ona bakacam 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ Yorumla Soran +1 yıl Neyin profili bu Yorumla Soran +1 yıl Ayrıca sorduğum soruyla ne alakası var Yorumla Cevaa +1 yıl Tamam ben yazmadım say ya boş ver Yorumla Soran +1 yıl 1 60 da sen ne ayaksın diyetisyen falan mısın Yorumla Cevaa +1 yıl Boş ver cidden ya benim ayak sana uymaz Yorumla Soran +1 yıl Tamam güzelce sorayım o zaman boyumu ve kilomu neden sordunuz ? Yorumla Cevaa +1 yıl Kusura bakma ama ben devam etmek istemiyorum. Zaten bir sürü başka fikir var illa ki birilerinin düşüncesi yön verecektir. İyi günler Yorumla Soran +1 yıl Keyfin bilir sanki senin görüşüne kaldım Yorumla Cevaa +1 yıl Kalmadığını kendim Bi üst yorumda söyledim zaten Yorumla Cevaa +1 yıl Her neyse egonla uğraşamam Yorumla Soran +1 yıl Ben egolu değilim kibarca yaklaşmayı denedim saçma sapan trip attın daha ne yapayım Yorumla Cevaa +1 yıl Trip mi? Ne diyim ki nasıl bakmak istiyorsan öyle olsun Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 952 cevap paylaştı. Ketçap , mayonez 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Spor yapmalısın.. 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Zayıfım ? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O yüzdenn yapmalısın ztn Yorumla Soran +1 yıl Önerin nedir peki? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Önerim spor yapman ve makrolarına dikkat etmenDisiplin ve detay gerektiriyor Yorumla Soran +1 yıl Makro ne ? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nasıl anlatsam bilemedim aslında uygulama falan var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Besin de fıstklı antep baklavası ve hatay künefesi 😄 Yorumla Soran +1 yıl Künefe mi öf bayılırım baklava 1 dilim en fazla çok yiyince dokunuyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bendeki iştahın 10da biri sende olsa ihya olursun fjsndn Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Lavaş ye lavaş içine koy bisiler bas makinede tereyağıyla. Tanesi 200 kalori günde 3 tane yesen 600 👌🏻 baya iyi
Nasıl kilo alamıyorsun ki ben dikkat etmesem hemen sisecegim
Stresten kaynaklı yiyemiyorum öğün atlıyorum canım yemek yemek istemiyor
Hazır yazmışken şuraya bir besin yazar mısın
Hareket etmen lazım. Bir sürü besin var ama ezbere vermek olmaz. Sporla uğraşıyorum ulaşabilirsin
Zayıfım zaten bir de spor mu yapayım
Kilo almak için yapacaksin
Peki hangi sporla hangi besin gider burdan yazabilirsin
knk her öğünde iki paket körili noodle ye ve cips ve dondurma ye obez bile olursun
Noodle sevmiyorum diğerlerini yiyorum zaten teşekkür ederim ☺
bol bol ye off bendeki iştah sende olsa varya 75 Kilo olursun
Bende iştah var da para yok
bende de yok valla olduğu kadarıyla yiyorum
Fındık - antep fıstığı - badem - kaju -
Magnum baya yüksek kalorili
Fındık fıstık ezmesi /barı
Kilon kaç
49
Boyun kac
Neden soruyorsun ki?
Nikahıma alacam da profil uyuyor mu ona bakacam 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Neyin profili bu
Ayrıca sorduğum soruyla ne alakası var
Tamam ben yazmadım say ya boş ver
1 60 da sen ne ayaksın diyetisyen falan mısın
Boş ver cidden ya benim ayak sana uymaz
Tamam güzelce sorayım o zaman boyumu ve kilomu neden sordunuz ?
Kusura bakma ama ben devam etmek istemiyorum. Zaten bir sürü başka fikir var illa ki birilerinin düşüncesi yön verecektir. İyi günler
Keyfin bilir sanki senin görüşüne kaldım
Kalmadığını kendim Bi üst yorumda söyledim zaten
Her neyse egonla uğraşamam
Ben egolu değilim kibarca yaklaşmayı denedim saçma sapan trip attın daha ne yapayım
Trip mi? Ne diyim ki nasıl bakmak istiyorsan öyle olsun
Ketçap , mayonez
Spor yapmalısın..
Zayıfım ?
O yüzdenn yapmalısın ztn
Önerin nedir peki?
Önerim spor yapman ve makrolarına dikkat etmen
Disiplin ve detay gerektiriyor
Makro ne ?
Nasıl anlatsam bilemedim aslında uygulama falan var
Besin de fıstklı antep baklavası ve hatay künefesi 😄
Künefe mi öf bayılırım baklava 1 dilim en fazla çok yiyince dokunuyor
Bendeki iştahın 10da biri sende olsa ihya olursun fjsndn
Çikolata abur cubur
Çikolata