Sağlık Sağlıklı atıştırmalık deyince aklınıza gelen ilk şey ne? Federerkek Takip Et FenomenYoda Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Benim sağlıklı atıştırmalık deyince aklıma granola bar geliyor. Sağlıklı atıştırmalık deyince aklınıza gelen ilk şey ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Hurma ve çiğ kuruyemişler geliyor aklıma bir de bitter çikolata 0 2 Yorumla Federerkek +1 yıl Bitter+Türk kahvesi=❤️ Yorumla babysharkSmom +1 yıl Efsane ikili👍 Yorumla
Adıultimeguide Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yoğurt, haşlanmış tavuk göğsü ve marul 3 lüsünden oluşan doyurucu sağlıklı bir salata geliyor hep yapar yerim. 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Banada tamamen sebze hepsini yiyorum seviyorum 🥗Özellikle salatalara bayılıyorum 0 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et FenomenMaster Yaş: 45 +1 yıl Muz ve şekersiz saf fıstık ezmesi 0 1 Yorumla Federerkek +1 yıl Fıstık ezmesi bir de spor yapıyorsan hayat kurtarıcı bir besin.
xxxxxxxxxxw Takip Et Xper 4 Yaş: 126 +1 yıl 🤔🤔🤔🤔düşünüyorum ııııııı sağlıklı atıştırmalık sevmiyormuşum ben🤣 sağlıksızları seviyormuşum (cips, çikolata, pasta, çubuk kraker, çizi, vs...) 1 1 Yorumla Federerkek +1 yıl Atıştırmalık deyince hep akla sağlıksız olanlar geliyor çünkü. 😂 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Çiğ kuruyemişler olabilir 0 2 Yorumla Federerkek +1 yıl Kaju mesela favorimdir. Yorumla özgürrkiizz +1 yıl Fındık badem Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 4,5b cevap paylaştı. Meyve 0 1 Yorumla Federerkek +1 yıl Güzel bir meyve tabağı tüm atıştırmalıklar arasında favorim. Yorumla
srtcbrk Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl kuru üzüm leblebi 0 2 Yorumla Federerkek +1 yıl Leblebi açlığı da iyi bastıyor. Yorumla srtcbrk +1 yıl uzum de kansizliga iyi geliyo Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Sağlık konusunda 391 cevap paylaştı. Gronola 0 1 Yorumla Federerkek +1 yıl Bitter çikolata parçacıklı olanları çok severim. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hurma ve çiğ kuruyemişler geliyor aklıma bir de bitter çikolata
Bitter+Türk kahvesi=❤️
Efsane ikili👍
Yoğurt, haşlanmış tavuk göğsü ve marul 3 lüsünden oluşan doyurucu sağlıklı bir salata geliyor hep yapar yerim.
Banada tamamen sebze
hepsini yiyorum seviyorum 🥗
Özellikle salatalara bayılıyorum
Muz ve şekersiz saf fıstık ezmesi
Fıstık ezmesi bir de spor yapıyorsan hayat kurtarıcı bir besin.
🤔🤔🤔🤔düşünüyorum ııııııı sağlıklı atıştırmalık sevmiyormuşum ben🤣 sağlıksızları seviyormuşum (cips, çikolata, pasta, çubuk kraker, çizi, vs...)
Atıştırmalık deyince hep akla sağlıksız olanlar geliyor çünkü. 😂
Çiğ kuruyemişler olabilir
Kaju mesela favorimdir.
Fındık badem
Bende severim fındıklı olanı.
Meyve ama mevsiminde olan meyveler.
Meyve
Güzel bir meyve tabağı tüm atıştırmalıklar arasında favorim.
kuru üzüm leblebi
Leblebi açlığı da iyi bastıyor.
uzum de kansizliga iyi geliyo
Gronola
Bitter çikolata parçacıklı olanları çok severim.
Yulaf topları
Salatalık tan yapılan cips var evde bence o
Nedensizce meyve.
Kuru meyveler
Cips