Sosyal fobim var psikiyatriye gittim aurorix ve dideral verdi. Bu ilaçları daha önce kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Evet şikayetim, toplum içinde bir şey konuşacaksam kızarmaya başlıyorum. Yalnız diğer sosyal fobikler gibi el ayak titremesi ağız kuruluğu baş dönmesi falan yaşamıyorum. yalnızca kızarıyorum. Çok sosyalım. Arkadaşlarım da çok var. Herkesle konuşurum. Kızarsam bile çekinip sıkılmam konuşmaya devam ederim. Kendi başıma bunu yenmeye çalışsam da olmadı. Psikiyatris de 150 mg aurorix ve dideral verdi sabahları yarım. sizce işe yarar mı? kızarmam geçer mı? ve de bu ilaç bağımlılık yapar mı, bırakmak istesem ağır travmalar geçirir miyim?
Şimdiden teşekkürler.
Sosyal fobim var psikiyatriye gittim aurorix ve dideral verdi. Bu ilaçları daha önce kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Cevapla