
Peki siz sağlığınız için bu konuya yeteri kadar özen gösteriyor musunuz?

Selam gadası 🙃
Zaten stresli bir hayatın içinde yaşıyoruz. Sağlığımıza eğer ki yeteri kadar dikkat etmezsek genç yaşta hastanenin yolunda buluruz. O yüzden gün içinde en az 2-3 litre su içmekte fayda vardır
Aynen öyle
Maalesef pek özen göstermiyorum hatta bu yüzden su içtiğimde içimin yandığını hissediyorum yanıyormuşta ben de su serpiyormuşum gibi vücudumun susuz kaldığını hissediyorum alışkanlık haline getirtip keşke 1,5-2 lt içebilsem.
Yanında şişe bulundur ben öyle yapıyorum😂
Aynen 1,5 lt lik bir şişe alıp sürekli yanı başımda tutmam gerek tavsiyen için çok mersi tutkuu🙏🥳😂
Ne demek 😂
Çok mersi dankeşön tutkucum🙏👸🌸
😘😄
Hem de Çok Su içmeye özenliyim Su şişesini bitiriyorum 😅 Suyu Çok Seviyorum Su Hayattır Sağlıktır Tabi fazlası Doğru Değil Bitiriyorum Derken bi anda Şişeyi hemen değil tabiki 😅
Zaman zaman unuttuğum oluyor yoğunluktan ama genelde cevabım evet diyebilirim.
Cevap
12Cevap
Son birkaç yıldır evet..
Susamayı beklesem, içmem asla..
Susadığını hissetmez misin
Çok nadir..
İlginç
Gündelik hayatta 2.5-3 litre içerdim ama şimdi iftarda 1 litreye yakın sahurda yarım litre ve yarım litre de arada 2 litre içebiliyorum
2 litre efsanesi sadece bir klişe. İnanmayan bir ürologa sorabilir
Fazlasıyla su içerim fitliğimi buna borçluyum sanırım.
fazla içemiyorum ben , ama gece hep yatmadan önce çilekli süt içerim
görseldeki içirecekse zorlarım 5 lt kadar.
Su ile kafa yapiyorum malum ramazan
Nope su içmeyi unuttuğum bile oluyor
2.5 3 litre su içerim mutlaka..
2.5 litre içiyorum
Mümkün olduğunca :)
hayır
Çok su tüketip çok idrara çıkıyorum
Hic su icmem
Göstermiyorum pek
Fazlasiyla
Dikkat ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?