
Sizlerin bu konuda fikri nedir?

Ben beyaz ekmek tüketiyorum yA da tüketmiyorum. Diğerlerine bulaşmıyorum. 😄 ayrıca kilo alıp vermeyi ekmeklere bağlamak yerine matematik ile yola çıkılsa herkes istediği hedefe rahatlıkla ulaşabilir. Bilim insanları, din insanları, profesörler, ben hatta sen bile yanılabilirsin fakat matematik asla yanılmaz. 😜
Kankam her yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Clean bulking yaparken yağ oranımı %8'den 6'ya çekmeye çalışıyorum. Hassas tartı bile girdi işin içine 😀 matematiğin kralı var. 😀
Kilo vermek için değil beslenme şeklim gereği tam tahıl ve tam çavdar ekmeğini dönüşümlü yiyorum. Dönem dönem bunu da azaltıp perotein ağırlıklı besleniyırum. Diğer türlü ekmeği hiç yiyemiyırum. Tadını sevmiyorum artık. Yıllardır tam tahıl ve çavdara alışınca.
Yanlış yapıp yapmama meselesine gelince her vücut bünyesi ve ihtiyaçları farklı.
Teşekkürler :)
Rica ederim. Dediğim gibi her vücut bünyesinin özellikle erkeklerin metabolizması farklı olduğundan beslenme şekli de bize göre farklı kilo verme sürecinde. Kolay gelsin.
Sağlıklı kilo almak cidden bir noktadan sonra zorlaşıyor. Hele ki bünyenin yıllarca alışmış olduğu kilonun üstüne çıkmak. Kss gelişimi için sporun yanı sıra özel diyet uyguluyorum. Ancak her ekmekte de şeker varmış. :/
Et ürünleri dışında yediğin her şeyde şeker var. Olmalı da. Beyin şekerle çalışıyor. Şekeri tamamen kesersen beyin hücrelerinde olumsuz etkiler görürsün. Şekeri işlenmiş olarak değil bu tarz besinlerden alman gerekli. Bu şekilde şeker alıyorum diye hiç üzülme. Doğrusu bu 😊
Valla sürekli takip ederim. Son baktığımda glukoz değerim 78'di. Referans aralığı 74-100. Yani olabildiğince sağlıksız şeylerden uzak duruyorum. O kadar da abartmıyorum, ona bakarsak meyvede de şeker var ama onu alıyorum.
Beynin fonksiyonlarını kullanması için enerji gerek. Enerjiyi de sadece şekerden sağlayabiliyor. Kan şekeri daha farklı bir konu. Düzenli spor, yediklerine dikkat etmek ve bol su içmek kan şekerini dengede tutacaktır. Beslenmene dikkat ettiğinden şüphem yok. Ancak bazen biz ne kadar dikkat etsek de bireysel özellikler sonuç alamamamıza sebep olabilir. Burada kendi vücudunu dinleyip neye ihtiyacın olduğunu bulman gerekiyor. Bu kolay bir iş değil. Deneme yanılma yoluyla yıllarını alabilir. Kendimden biliyorum. Besinlerin vücuduma etkisini çok erken yaşlarda fark edip bu bilince ulaştım. Sanırım 14 yaş falandı. Şu an ise asla diyet yapmam. Her şeyi de yerim. Spor yaparım mutlaka ancak benim gibi damak tadına düşkün birini belki de tanımamışsındır 😅 çevrem hep der, bu kız bu kadar yemekle nasıl bu fiziğe ulaşır. Neyi, ne zaman, nasıl yemem gerektiğini bilerek elbette. Çok konuştum. Kusura bakma😊
Est:) bu konuları konuşmayı çok severim. Bende yıllarca her istediğimden istediğim kadar yememe rağmen kilo alamıyordum. Ta ki kilo almak için spor yapmam gerektiğini keşfedene kadar. Şimdi hem sağlık, hem hareket 💪
Madem hareket dedin birazdan koşuya çıkacağım. Hazır dersim yokken. Sana da kolay gelsin. Herkes bi öneri verir ancak en iyi uygulamayı kendin keşfedip uygularsın.
Çok güzel bir noktaya değindin. Tekrar teşekkür ederim. :)
Güzel noktalara değinmek benim işim😊 rica ederim. Bir başka soruda görüşmek üzere mvnfhfjfn engellermiş 😅
Hahaha yok yok 😀
Trabzon ekmeğinden ve beyaz ekmekten başka bir şey yiyemiyorum. Tadlarını beğenmiyorum. Hele ki kepek ekmeği hiç sevmem ya. Ekmeklere bakma sen, az yemeye bak.
Cevap
2Cevap
İstediğin ekmeği tüketebilirsin. Ama az yemelisin.
Trabzon ekmeği birebir kilo aldırıcı 😄
Çavdar
Tam buğday
50 gr olması yeterli.
O konuda tam buğday ekmeği ön işe yarıyor
Her ekmeği yerim 50kg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?