Kötü hissediyorum. Daha iyi hissetmek adına ne yapabilirim?

Bu grip gibi bir şey değil. Eklemlerim sızlamaya başladı. Dudağımın kenarları tahriş oldu ve acıyor. Karnımda, vücudumun genelinde bir huzursuzluk, rahatsızlık var. Zaten ruhsal ve psikolojik açıdan da pek iyi sayılmam. Üstüne bu, iyice olumsuz etkiledi beni. Belki de basit bir üşütmedir. Ama kötü hissettiriyor. Elimde vitamin yok. Sadece birkaç meyve tüketebildim. Bitki çayı da içiyorum arada. Belki bu biraz daha iyi hissetmeme yardımcı olmuştur. Kendi başıma başka ne yapabilirim ki?

(Bu arada doktor için randevu aldım.)
Kötü hissediyorum. Daha iyi hissetmek adına ne yapabilirim?
Cevapla