Kalp doktoruma gittim kalbimde bir şey yok ama ayağa kalkınca kalbim çok hızlı çarpıyor. Bunun nedeni ne olabilir, 4-5 aydır dışarı çıkamıyorum?

Kalp doktoru bana kalbinde bisey yok dedi ama kalp carpintim oluyor nedeni ne olabilir eğer kalbimde bisey yoksa neden ayağa kalkınca kalp carpintim oluyor bunu anlamıyorum bilgilendirirseniz sevinirim neden oluyor diye bilgili arkadaşlarımız vardir
Kalp doktoruma gittim kalbimde bir şey yok ama ayağa kalkınca kalbim çok hızlı çarpıyor. Bunun nedeni ne olabilir, 4-5 aydır dışarı çıkamıyorum?
Cevapla