7/24 sürekli geğiriyorum. Geğirmekten kalbimde çok fena uzun çarpıntılar oluyor. 2 yıldır böyleyim doktorlar çözüm bulamıyor?

Neden midem özellikle acı ve yoğurt yiyince ağzıma geliyo ve tüm vucudumda deprem yapıyo? Napmam lazım arkadaşlar çoğu aptal olan doktorlara gidiyorum kimi kalbinde sorun var diyo , dahiliyeci endoskopi yapmak lazım diyo sonra ritim bozukluğu için ablasyon olmam tavsiyesi aldım deyince o zaman ol sonra gel dedi endoskopi şimdi yapamayız dedi.

Allah rızası için yardım geceleri 3'e kadar uyuyamıyorum geğirmekten ve sürekli ayağa kalkıp spor yapıyor ve dolaşıyorum hayvan gibi böğürerek...
Güncellemeler
+1 yıl
Reflü , Gastrit falan olma ihtimalim çok yüksek o zaman niye doktorlar illa endoskopi bilmem ne yaptırıyo. Tamam emin olmak için yaptırıyo ama endoskopi yapamıyoruz işte onun yerine rahatlatıcı çözüm sunsa mk bir ilaç falan gibi ne bileyim ölüyorum ya Allahım düşmanıma vermesin 2 yıl az bir süre mi? geçer geçer dedik daha kötü oluyo daha çok oluyo
7/24 sürekli geğiriyorum. Geğirmekten kalbimde çok fena uzun çarpıntılar oluyor. 2 yıldır böyleyim doktorlar çözüm bulamıyor?
Cevapla