20 yaşındayım boyum 153 ne yapmam lazım uzamak için?

Yıllardır 153 de kaldım neyseki zayıfım (46kg) o yüzden kilo sıkıntım yok ama elbiseler yakışmıyor bacaklarım kısa olduğu için
20 yaşındayım boyum 153 ne yapmam lazım uzamak için?
Cevapla