AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Bence boş ver kimin ne dediğini kilolu nedir ya sen kendini beğeniyorsan ve kendine güveniyorsan Salla gitsin kim ne derse desin
Sana bunu söyledikleri an tepkini koy. Ben halimden memnunum de. Öyle net ol ki bidaha konusunu açamasınlar.
bende 120 kilosun sandım kafaya takıcak bi şey yok ki bi 5-6 kilo versen bile yeter onu da çok kolay hallerdersin ama zayıflasan bile o slk insanları hayatından çıkar
boş ver onlari kilolu değilsin kusarak zayıflamak gibi şeyler yapıp beden ve ruh sağlığını bozma
Benimde 1.90 boyum var diye herkes dalga geciyor
Once kendine biraz guvenmelisin. Diyet yapma onlar kilo verdirmiyorlar
Sağlığına bir şey olursa onlar geri verebilecek mi? Uzak dur o insanlardan.
Güzel insan sen önce kendini sev. Her ne şekilde olursa olsun kendini sev
Yuh artık o kadar da söylenmemesi gerekirdi sana ama özgüvenini yıpratacak kadar takma o kadar boş ver...
En sevdiğim insan tipi... şişmanlar... çevresi geniş olur bu tür insanların...:))) bu şaka ilki gerçek :)
Sağlığından olursun ve kilonu geri alırsın. Spora yazıl ama iyi bir spor salonuna bu kadar kafaya taktıysan.
Milletin boş yorumlarını neden takıyorsun? Yapacak başka bir şeyin yok mu, saçma şeyler için kendini yıpratma
Kilo problemi her insanın sıkıntı yaşayıp atlatabilecegi bir sorun zaten cevrendeki gercek seni sevenler bunu buyutup sıkıntı yapmazlar
Bu insanlar senin iyiliğini düşünmüyor oldukça toksik insanlar... Hayatından çıkartarak sağlıklı bir başlangıç yapabilirsin tatlım.
Takma onları sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle ol insanlar boş boş konuşur kusarak kilo mu verilir ya sağlığından olursun bak
Takma kafana benim boyumda 1.90 herkes dalga geçiyor yani boğsan katil olursun. Sussansinir krizi geçirirsin yani ne boş insanlar var bu hayatta
Ciddimisin 195 boyundayım
Hree
Özel gel
😢😢😢😢😢😢
Boyuna göre kilonuz bence ideal. yakindan görsel daha net bişey söylerdik. Kafaya takılacak bir durum yok. spora devam beslenmenize dikkat edin
Bence kimsenin dediğine aldırma kilovermek içinde hergün su iç ve maydonoz yemeni tavsiye edrim akşamda 7den sonra hiçbirşeyi yemeyin
İnsanların senin hakkındaki düşünceleri umursama görmezlikten duymazlıktan gel ayrıca kilolu değilsin 156 boy 60 kilo fazla değil
Ya bırak, kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle kal. 🤷 Millet kendine baksın. 😠 Sağlığın açısından kilo vermek istiyorsan, bir diyetisyene danış.
Sakın bunu yapma boncuk
İnsanlar çok acımasız
Senin kırılıp kırılmadigin umurlarında değil
Sadece konuşur onlar
Koprucuk kemiklerimim orasına elimi koydum rahatluyodum orada kan iliği var lösemi düşündüm olur mu
Bende çok zayifim banada kilo al diyolar dalga geçiyorlar çubuk kraker diye
Ayy sakın kusarak zayıflarsan kusma hastalığına kalırsın
Kusarak zayıflanmıyor ona göre. Kilonu doğru yazdığın konusunda şüpheliyim. Bol su iç
Bir ara anneme de öyle diyordu hiç umursamadı ve kendi sağlıklı sekikde zayıfladı
O beyin özürlüden ayrılmalısın demek ki kemiklerin iri yapacak bir şey yok
Diyetisyene git, spor yap. Zor bir şey değil. Bu boya bu kilo çok fazla 45 olman gerek. Hayır ben sporda yapmam, yemek yemekten de vazgeçemem dersen üzülüp ağlamayacaksın
Abartma istersen 52 olsa yeter
56ya 52 bile çok fazla bir kadın için
Zayıflama, zayıflarsan şiddetli rüzgarlarda uçar gidersin kanks...
Kilon bölgesel olarak toplanmışsa göze çarpar, hoş durmaz. baskasi için değil ama kendini iyi hissetmen için sporla bölgesel incelebilirsin. o tarz yorum yapanlara gelince sende onalara beyin nakli yaptırmalarını önerebilirsin.
Kibar olmayı bırak. Aklından geçenleri onlara düz bir şekilde şöyle ha beğenmiyorlar mı kapı orada.
Emin ol kendi kusurlaribi örtbas etmek için bazi insanlar karsisindakileri incitebilir.
1.56ya 60 çok fazla değil 55 olsan zayıf bile gözükürsün
spor yap diyetle beraber zayıflarsın abartma durumu bu kadar basit
yemin ederim tombiş insanlar tatlı bir şey yok keşke bende öyle olsam ahh ahh
*kadar
Bence sen çok güzel bi detaysın ama sağlığın için denemelisin.
İnsanlara kafayı takma moralini bozma sağlığın herseyden önemli boş ver onları
Eğer çevrendeki insanlar değişmeni söylüyorsa, kendini değil, çevreni değiştir 🌸
60 kiloya şişman diyen de artık, psikopat filan olmalı... ne yapacak mışsın... İskelet mi olacak mışsın? Benim eski eşim 160 boyunda 167 kiloydu... boşanma nedenimiz kilosu değil, çok bilmiş yerden bitme ablamla geçinememesiydi... yaşasın kötülük... yaşasın şişkoluk...
kusmana ağır sporlar yapmana gerek yok beslendiğin yiyecek türlerini bırak Kalorisi az şeyler ye
Sende git zayıfla balina gibi gezme alınıyorsan bu laflara
Bebeğim bence vücudun iyi bende balık etliyim 175boy 74de kilom var ama beğeniyorlar vücudumu balık etlisin sonuçta ne kadar sporda yapsan diyette yapsan değişen bişey olmayacak bence sen boş teneke insanları kafana takma🌸🌸
uzulme tatlım bende 163 boya 45.5 kiloyum herkes bana kilo al diyip duruyor yıldım artık alamıyorum onlarda söyleyince sinir oluyorum ama yapicak bir şey yok üzme kendini
Sakın ama sakın yapma öyle spora başlamalısın kesinlikle
Ay takilcak sey degil insanlara ne yapsan begendiremessin rahat ol free ol
Aynen öyle kendin ol yeter eğer kendin olmaz isen insanlarda sana saygı duymaz
Boy kısa olduğu için kilon gözüküyor benim boyum 165 bende fazla uzun değilim ama 63 kilo olmama rağmen gosteremiyorum 70 olsam dahi zayıfla ama sağlıklı şekilde zayıfla spor yaparak sporsuz şekilde zayiflarsan dengesiz şekilde olur spor herşeydir.
Çok tatlı duruyorsun ama sana söylenenlere kulak asma yarın öbür gün kilo verirsin bu sefer de çok zayıfsın iyi durmuyorsun demeye başlarlar
Onun dışında sağlıklı yollardan dene kusarak deneme sağlığına zarar verirsin
Cevrendekileri değiştirmeye çalışma, kendini değiştir. Çevreni değiştirirsen bile yeni çevren de aynısını yapacak.
kilonla ilgili laf söyleyenlere sen de laf sok bu senin vücudun kilon vb. gibi seyler onları ilgilendirmez sen nasıl mutluysan öyle olmalısın
Mesela benim boyum 1.90 herkes dalga geciyor hic umrumda degil
@Solitaire2 heh iste boyle olmanız lazım
Kimse masal anlatmasın kendini beğeniyorsan kafaya takmazsın zaten demek ki sen de durumdan memnun değilsin. Kilo verilip alınabilecek bir şey sen de vermek için çabala biraz
Kusarak zayıflamak mideye zarar veriyor. Zayıflamak için sağlığından olma derim.
Maalesef biz kadınlar zayıf genç olmayınca hep laf yeriz
Sevgilin manken mi kusursuz mu
* et cevrendekileri kilolu flan degilsin dir 80 ve ustu olman gerek kilolu demeleri icin.
S. ttrr et çevrendekileri
O sevgilinin yüzüne tükür ayrıl seveceksen herseyinle sevecek kusurlarınıla sevecek Allah için sevecek...
Kimseyi de takma yolunda ilerle
Tam benliksin. fiziğin çok iyi hiç zayıflama. bana bjr şans verir misin.156 boy kızlar çok tatlı oluyor
Banada aynısını diyorlar her gün ama ben aksine daha çok kilo alıyorum söylenenleri dinlemem
Kendin dışında kimseyi ilgilendirmez senin kilon sevdiğin kişi böyle konuşuyorsa ondan ayrılmasın
Çevrende ki insanları dinleme kendini nasıl beğenirsen öyle beğen ayrıca şu an da gayet güzel gözüküyorsun nasıl istiyorsan öyle kal:)
Bütün kızlar ve bütün erkekler toplanıp böyle konuşanları yok sayalım artık. Kendimizi sevmemiz lazım. Bu şartlarda çok zor ama nolur sevelim
Her gün 1,5 litre Rooibos çayı iç. Yemeden içmeden kesmeye gerek kalmadan bir ayda en az 5-6 kilo verdiriyor
Takma, herkesin kendi ayıbı. Herkes kaslı, ya da şişman ya da zayıf olsaydı herkes aynı fabrika malı gibi olurdu. Çeşitlilik iyidir.
Bence abartıyorsun o kadar büyütme gözünde bu meseleyi