İnsanlar 78 kiloyum diye sürekli aşağılıyor, ne yapmalıyım?

1 70 78 kiloyum obez diye dalga geçenler oldu buraya foto atınca yanaklarıma laf atanlar oldu yakisikli olmayan biri bile bana sanki obezmisim gibi aşağılayıp sonra taciz edip zorla öpmeye çalıştı insanlar kötü
Güncellemeler
+1 yıl
O kadar bıktım ki sürekli evde ve tek başıma durmak istiyorum ama okul ve sınavlar yüzünden bunu yapamıyorum yolda birinin bana seni seviyorum demesi bile sinirlendiriyor çünkü erkekler seviyor gibi yapıyorlar öyle olmadığı halde
Güncellemeler
+1 yıl
Yol* da kalmış yolda yürürken bile kimseyle göz teması kuramıyorum diyecektim
İnsanlar 78 kiloyum diye sürekli aşağılıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla