Arkadaşlar oldum olası balık etli bi insanım boyum kısa oldugu icin biraz sisman duruyorum 1.56 boy kilom 60 ne kadar zayıflarsam zayıflıyayım fizigim değişmiyor sporda yapmama ragmen ama artık dayanamıyorum çevremdeki insanlar hatta sevdiğim cocuk bile kilom ile ilgili laf ediyor kusarak zayıflamamı bile söyledi bana canım cok acıdı ne yapmam lazım artık insanlara katlanamıyorum çok özgüvensiz birisi oldum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKolonda hiçbir şey yok. Yerinde olsam zayıfla diyen insanların her birini hayatımdan çıkarırım. Ne kadar rezil insanlar bunlar ya. Okurken sinir içinde kaldım. O kusarak zayıflama öneren insan bana teşebbüs etse keşke onu demeyi😡 böyle insanları seçerek mi hayatınıza dahil ediyorsunuz? Onlardan uzaklaş hiçbir şeyin yok senin kilo olarak.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSana ne kadar kendini üzme, onlar için yıpratma desem de boş. Çünkü sen zayıflamaya karar vermişsin ve bu sorunda aslında 'bana zayıflamam da yardım edin' demek. Psikolojin hakkında bir şeyler söylemeyeceğim çünkü zayıfladığında öz güvenin de, öz sevgin de olacak. Gelelim nasıl zayıflayacağına..
+ Önce kalkış saatlerini bir düzene oturtmalısın. Her gün erken kalkarsan vücudun buna alışır ve daha çok yaşamış olursun. Dolayısıyla spor yapmak içinde daha çok vaktin kalır. Bir hafta kadar en geç 8'de uyanırsan alışırsın ve sonraki günlerde de otomatikmen 8'de kalkarsın.
+ Sonrasında beslenme şeklini değiştirmelisin. 'İyi de abur cuburu zaten çok tüketmiyorum' diyorsan da yeme sıklığını arttırmalı, yemek miktarını azaltmalısın. Böylece sadece 3 ana öğün, 3 ara öğünle zayıflamaya yaklaşmış olursun. Bu sistem sana, bünyene uygun değilse günde sadece 3 ana öğünde yiyebilirsin.
+ Ama benim bahsettiğim beslenme düzeni şu şekilde;
~ sabah kahvaltısında ~ bir yumurta, 2 dilim peynir, 7 tane zeytin, istediğin kadar salata ve bir bardak şekersiz çay/kahve var.
~ ara öğünde ~ bir porsiyon meyve ve bir bardak süt var.
~ öğlen yemeğinde ~ 4 kaşık sebze yemeği, yoğurt/ayran, bir dilim ekmek ve dilediğin kadar salata var. İstersen ekmek yerine iki yemek kaşığı pilav/makarna da yiyebilirsin.
~ ara öğünde ~ bir porsiyon meyve ve bir avuç kuruyemiş var.
~ akşam yemeğinde ~ 1 kase çorba, 3 tane köfte/tavuk/balık, 4 kaşık sebze yemeği, bir dilim ekmek ve istediğin kadar salata var.
Beslenme planını ister bu şekilde, ister kendine uygun farklı şekillerde oluşturabilirsin.
+ Her gün düzenli olarak spor ve yürüyüş yapmalısın. Her ikisini de birer saat yaparsan zayıflama serüvenin daha etkili ve eğlenceli geçer.
+ Kendini bu yolda motive etmen ve çevrenden gelen olumsuz eleştirilere kapaman gerekiyor. Anlattığım maddeler arasından belki de en önemlisi buydu. Kendine inanırsan yapamayacağın hiçbir şey kalmaz ๑31 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederiim §
+1 yılDönüp bir aynaya bakmalarını söyle. İnsanların fiziksel özellikleriyle dalga geçicek kadar zavallı ve acınası olduklarını kendi kusurlarını kabullenemeyip senin üzerinde egolarını tatmin edicek kadar ezik ama ezik olduklarını bile kabullenmeyecek kadar ergen olduklarını söyle. Bizi bız yapan kusirlardir Kabul ediceksin. Ben buyum kiloluyum bu kadar basit. Kendini yeri gelicek eleştiri ek yeri gelicek zayıflamak istiyosan bunun için çabaliycak ama senden başkasının haddi olmadan seni bu şekilde eleştirmesi ne ezmesine izin vermiyceksin. Özgüven dediğin ben kiloluyum ben özgüvensizim diye bilmektir. Zayıf yönünü gösterirsen herkes oradan vurur. zayıfla diyene SANANE SENİ NE İLGİLENDİYOR diyebilmelisin. Beden senin bedenin sağlık senin sağlığın seven her sekilde sever. Sana bunları diyen herkese hayatından çıkart böyle insanlar ruh emici gibi olur hayattan soğutur.
10 Yorumla
+1 yılTek kelime söyleyeceksin "SANANE" sonra o susacak sen onu söyleyenleri hayatından çıkaracaksın onlar kaybedecek sen mutlu hayatını yaşamaya devam edeceksin.
Sana kilolu olduğunu söyleyen sevdiğin adama sende bir kusurunu söyle yüzüne vur şuran çok kötü hiç sevmiyorum de anlasın nasıl bir duyguymuş.
Gençken bana da güçsüz görünüyorsun derlerdi herkesten gizli kickboks yapardım sonra böyle konuşanlardan birini milletin içinde öldüresiye dövdüm, bu yaşıma geldim o günden sonra hakkımda konuşan hiç olmadı hep aman onu sinirlendirmeyin derler. Yani insanlar konuşur dün güçsüz der bugün aman bulaşmayın derler dün kilolu derler bugün ne kadar güzelsin derler sen takma boşveeer.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
91
Cevap
90Cevap
+1 yılCanım benim milleti dinleme oncelikle bende 50 kiloyken 2 kere felc gecirdim felci atlatmam icin verdikleri kortizon beni 70 kilo yapti 1.62 boyundayim kilo ozguvensjzlik yapiyor ama sevdin cocuk bunu diyosa sona s.. tiri cek kiloyu diyetisyene gidip onunla verebilirsin burdakilere bakma 45 kilo cok zayif olur 50 52 olsan yeterli sana 8 kilo ver chloe ting in 2 haftalik programlari var millet yapiyo hep onlara bak diyetisyenle beraber emin ol 1 ayda verirsin tabi ben diyetisyene gittim ama uyamadim cunku sinavim var bu sene bide yemekle urasamam dedim
00 Yorumla
+1 yılValla suanda bende senin durumundayim. Oncelikle bir Kadin Dogum uzmaniyla gorus. Yumurtaliklarina baksin. Ona gore sana istah kesici ilac vericektir birde dogum kontrol hapi. Eger istersen diyete basla ama diyette cogu insan istedigini elde edemedi ne yazik ki.. Diyete zayiflamak icin baslayip kilo alan arkadaslarim oldu. Senin yapacagin sey tatlidan uzak durmak ve porsiyonlarini dusurmek ve daha cok saglikli beslenmeye calismak arada minik kacamaklar yaparak tabiki de 😇. Eger insanlardan cekinmiyorsan spor salonuna gidebilirsin ama dersen ki yok ben cekingen bir insanim o zaman evde yapabilirsin sporunu. Cok guzel uygulamalar var bunlar icin. Kendini yormadan yapmaya calis sporunu cunku zayiflayayim diye kalbinden olma. Simdiden iyi sanslar... Kendine inanmak ilk basta gelir. 😊 Kusmaya calisma bu sana daha cok zarar verir.
02 Yorumla- +1 yıl
Doğum kontrol hapı ne alaka ki neden veriyolar
- +1 yıl
Eger yumurtaliklarinda kist varsa ya da regl olurken duzensizlik varsa eger onu duzenlemek icin verilen bir hap.
Gizli Üye(36-45)+1 yılKusarak zayiflanmiyor deneyip en sonunda mide kanamasi geciren biri olarak yaziyorum.
Senin kilon boyuna göre tamamen sahane. Senin karsindaki kisida Naesisst kisilik bozuklugu var. Sen fibe iterleyeren mutlu olan biri seni sevmedigine yemin ederim ispatlayamam.
Ben önce kendimi kabul ettim ve güzel görünmek icin degil, saglik ve cocuklarim icin zayiflamaya karar verdim. Hobi edindim ve birsüre dis dünyaya mesafe koydum. Bu bunalima girdim anlaminda degil, disardan kafami karistirmasinlar diyeydi.
Ben zayiflama tozu ile zayifladim. Dogru yaptiginda JoJo etkisi olmayan ve bugüne kadar denedigim 100000000 diyetlerden gercekten yardim edendi.
Biraz inzivaya cekilip, kendini düsüncelerini toplayip, disiplin ve azimle kilondan kurtula bilirsin AMA su anki kilon zaten ideal ve saglikli. Seni bu düsüncelere sokan adamdan uzaklas. Ben 33 yasimdayim beni ablan bil ve uzaklas.
Kendine bir iyilik yap.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle ilk işin o çocuktan ayrılmak olsun, kusarak kilo vermek insanı mide kanserine kadar götürür. Onun beğenisi senin sağlığından daha önemli değil sana ne verebilir ki senden kilo vermeni bekliyor haspam. İkinci olarak kendini o kadar sıkma, diyet yapmak yerine sağlıklı beslenmene bak öyle fazla kilon yok senin saçma güzellik standartlarına uymak zorunda değilsin herkes kuru popiş olmak zorunda değil. Yavaş yavaş ye, akşam 7 den sonra yemek yeme, bol su iç sana çok faydası dokunur. Üçüncüsü kilonla alakalı boş konuşan insanlara kulaklarını tıka ben böyle mutluyum de, bir süre sonra seslerini keseceklerdir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİnsanları hiç bir şekilde memnun edemezsin boyum 172 bir zamanlar 47 kiloydum ve eski sevgilim yürüyen iskelet cöp torbası gibisin diye hakaretler ediyordu oysa ki onun stresinden kilo alamıyordum şimdi hayatım normale döndü 60 kiloyum ama bu kez de insanlar dana gibi oldun iyice kilo aldın diye söylemlerde bulunuyorlar zayıf halime de istediğim kiloda oldugum halime de her türlü laf söylediklerinde insanları memnun edemiyceğimi anladım ben böyle olmayı seviyorum önemli olan da bu çok klasik olcak ama kendinden başka kimseyi dinleme bir zamanlar kilo almaya calısıp alamadıgımda bende bir sorun var diye üzülüyordum oysa ki cevremdeki zehirden kaynaklanan bir şeydi
00 Yorumla
+1 yılİnsanlar yorumlarda boş boş konuşmuşlar, seni bu şekilde beğenmediğini söyleyen erkeği hayatından çıkarmalısın evet ama ben de hayatım boyunca hep kilolu oldum. Aç bıraktım zaman zaman kendimi ve hala da öyle yapıyorum neyse ki işe yarıyor. Ya bu olayı senin gözünde önemli olmayan bi noktaya getirip kimseyi önemsemeyeceksin ya da onların dediğini yapıp kilo vermek için uğraşıp, verdiğinde de istenilen şekilde olduğun için kendini rahat hissedeceksin.
20 Yorumla
+1 yılKardeşim insanların ne dediğini boş ver. Kilon sağlığını etkilemiyorsa, ki bu kilo ve boyla etkilemez gibi bildiğim kadarıyla, başkasına söz düşmez. İnanır mısın çok yakın arkadaşım kilo vermek isterken hastalığa tutuldu, kurtulamıyor da. 55 kilo şu an, ama 100 kilo olsam da yemek yedikten sonra kusmasam keşke diye ağlıyor. Kusarak zayıflamak en tehlikelisi, asla denemeyin
22 Yorumla- +1 yıl
Benim boyumda 1.90 ben ne yapayim herkes dalga geciyor
- +1 yıl
@Solitaire2 kilouz mu var anlayamadım, kusura bakmayın.
+1 yılBence çevreni değiştirerek biseyelr yapmaya baslayabiiirsin insanalr seni olduğu gibi sevmiyorsa onlardan sana hayır gelmez çevren için değil bişey yapacaksan önce kendin için yap kimse için değil sevdiğin çocuğa gelince bu durumda sana laf etmesi yerine destek olması lazım olmuyorsa insanda hayır. bekleme maden seni oldugu gibi sevmiyor Özaman neden devam ediyor hala bence çok kafana takma bırak seni sevecek insanlar olduğun gibi sevsinler kabul etsinler bu dünyaya kimseyi memnun etmek için gelmedin sonuçta herkes kendi hayatını yaşar sen bu gün ne kadar iyi olursan ol insanlar yine dicek. Bişe bulurlar
10 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSağlığımız için belli bir kilonun altında olmamız gerek ama kusarak zayıfla demek ne demek? Bu kişiyi derhal hayatından çıkarmalısın çünkü blumia'nın sonu ölüm.
Bu kişi senin sağlığını değil sadece güzelleşmeni istiyor ve muhtemelen bundan faydalanmak isteyen bir egoist.
Eğer sağlıklıysan ve mutluysan kimseyi dinlemene gerek yok.
Sen sağlıklı beslen, düzenli sporunu yap, kilona da takma.
Herkes geçici ama senin psikolojin kalıcı. Psikolojini yıpratmalarına izin verme.10 Yorumla Sevgilin öyle diyorsa önce ondan bi ayrıl ve kusarak zayiflamaya da calisma zararli ve zor zaten bir ara ben denemistimde yapilcak sey diil 😅 hemde cok zararli ve bagimlilik oluyor bu sefer surekli yapip hic kilo almamak istiyorsun vs. Kendin zayiflamak istiyorsan diyet yaparak zayiflayabilirsin istemiyorsan da kilom o kadarda cok diil yani kafana takmamayi ogrenmelisin 🤷 takma boş ver kotu sozler soyleyenlerlede iletisimi kes :)
10 Yorumla
u +1 yılİnsanların ne dediğini umursamamaya başlayınca daha mutlu olacaksın :) seni olduğun gibi kabul eden insanlarla ol, senin moralini bozan, ezmeye çalışan, kendilerini daha iyi bir şey sananlarla değil. Kilonda bir şey yok. Önemli olan senin kendini sevmen. Vücudunla barışık olman. Kendine milletin ağzına bakarak bu hayatı zehir etme. Birde biliyoruz ki, insanlar dünyanın en güzeli olsanda kendilerinin kusurunu kapatmak için, başkalarının kusurlarıyla uğraşırlar.
10 Yorumla
+1 yılAşırı işdahlı biri isen sabahları aç karnına ılık suyun içine elma sirkesi 1 tatlı kaşığı elma sirkesi 2 tatlı kaşığı kadar da ılık su dik kafana. Kahvaltıdan sonra da eğer fazla öğün yiyor isen ya şekersiz kahve ile ya da kefir ile geçiştir. Kefir ve elma sirkesi ile 2 haftada 3 kilom gitti. Hem aç kalmıyorsun hemde işdahın kesiliyor. Denemeliisin ama önce bunu kendin iiçin yapmalısın. Ayna karşısına geçip böyle mutlu musun değil misin cevabına göre harkeet etmelisin.
10 Yorumla
+1 yılBalık etlisin sadece neden obezmişsin gibi davranıyorlar ki anlamadım sen onları boş ver eğer kendin için kilo vermek istiyorsan da spor yapmalısın hafif bir diyetle beraber çünkü kendini çok aç bırakırsan o zaman bıkarsın daha çok yersin . Vermek istemiyorsan da kendini böyle sevmelisin çevrendekilere kulak asma onlar dış görünüşün köpeği olmuş insanlar çünkü istiyorlar ki herkes incecik olsun
13 Yorumla- +1 yıl
Görseldekinin soruyu soran olduğunu sanmıyorum 56 boya 60 kiloyla balina olmazsın
+1 yılTamam da abartılacak bir kilon yok ki. Bende gerçekten obez falansın sandım. Hafif bir kilon var maximum 1-2 aylık diyetle zayıflarsın sen önce diyetisyene gitmelisin sana güzel bir diyet programı ayarlasın. Spor salonuna yazıl oradan da antrenmanlarını yap. Yaza kadar iyi bir kilo ile çıkarsın. Bence sen kendin de çok karamsarsın kimseyi bu kadar takma ve hedeflerine odaklan. ve başardığında seni üzenleri hayatından çıkar tek tek
10 Yorumla
+1 yılZorlanacaksınız ama zorlayacaksınız. Bol su içmeyi, verimli bir şekilde spor yapmayı, düzenli ve dengeli beslenmeyi kendinize asıl amaç olarak belirleyeceksiniz. Zor olacak ve uzun sürecek fakat sonrasında iyi ki de yapıyorum diyeceksiniz. Bir bakmışsınız hayatınızda bu sağlıklı ve güzel düzen oluşmuş. Bir an önce başlayın yani sitem etmeyin öyle hemen. Onlar da iyice mors olsun.
00 Yorumla
+1 yılSpor hemen sonuç vermiyor ne yazikki hatta tartıda hiçbir değişiklik olmasa bile vücut sıkılaşiyor ama aynı kiloda kalıyorsun lesli dene demediysen önerim bu ve kilon hakkında konuşan insanların söyledikleyle azimle devam etmelisin ufaktan artirarak arttirmazsan yaptığın sporu biseye yaramıyor teknik olarak önerim yok ben lesliyle başladım dambillarla devam ettim şimdi koşuya başladım şunu dicem birakmadigin sürece sporu fayda gorurusem 1 yıl 2 yıl ama yavaş yavaş
00 YorumlaO kadar kilolu değilsin ayrıca kilolu olsan bile manda kafalı insanları umursama. Sağlığın için verirsen verirsin gerisi önemli değil. Dalkavukluk yapanları salla, nasıl mutluysan öyle yaşa. Beyinsiz insanların olmayan beyinlerinden akıl üretmeleri komik.
00 Yorumla
+1 yılHerşeyden önemli olan senin sağlığın.. Sana bunu yaşatanları hayatından çıkarman gerektiğini düşünüyorum. Kilo alınır verilir. Tabi ki beden sağlığın için cok onemli. Ancak boyle insanlar cevrende oldugu surece mutlaka bir noksan goreceklerdir. Psikolojini ve zihin sağlığını yıpratmana değmez hiçbir şey... Kendinde bir degisim gerceklestireceksen kendin icin yapmalısın bunu.
00 YorumlaAşırı bi kilon yok bence. Olduğun kilodan düşmek hiç de zor değil. Zaten spor da yapıyomuşsun sadce yediklerine dikkat etmen yeterli. Ama bedenini bu şekilde strese sokarsan zaten ne yaparsan yap veremezsin. O g. r. z. e. k. lı sevgilini de bir an önce bırakmalısın ayrıca.
00 YorumlaAğırlık çalış. Ama bunda mutlaka istikrarlı ol. Bir hafta yapıp bırakınca hiçbir işe yaramıyor. Aylarca çalışacaksın, bıkmadan devam edeceksin. Belini düzenli aralıklarla ölç. Yarım milim incelme bile motivasyonunu artıracaktır.
Bir de şu var, kilolu olunca göbek iğrenç bir çıkıntı yapıyor ve aynada berbat hissediyorsun. (Kendimden biliyorum). Giydiğin hiçbir kıyafet güzel durmuyor o iğrenç göbek yüzünden. Mağazaya gidiyorsun, almak istediklerin üstünde iğreti duruyor.
Sırf istediğimi giyebilmek ve göbeğimi içeri çekmeden rahatça dolaşabilmek için spora başladım. 2 haftada yarım santim inceldim. Devam edeceğim. Tartıyla da aynayla da barışacağım. Kendine neyi layık görüyorsan onu yaşarsın.
Bol şans.:)00 Yorumla
+1 yılYapman gereken tek şey çevreni değiştirmek. Sevdiğim çocuk diyorsun ama o seni sevmiyor galiba bu şekilde bir yorum yaptığına göre. Sen önce kendini sev gerisi gelir. Seni tanımıyorum ama insanların sende çekemediği bir şey var ki senin bedeninle ilgili yorumlar yapıp senin modunu motivasyonunu düşürmeye çalışıyorlar. Kulaklarını bu konuda gelen eleştirilere kapatabilirsin. Hatta gelen eleştirilere "Ben kendimi beğeniyorum, ben buyum beğenmiyorsan bu senin tercihindir. Bende seni eleştirmeye başlasam emin ol bende sende bir sürü kusur bulurum ama buna ayıracak zamanım yok" gibi şeyler söyleyebilirsin.
00 Yorumla156. boya 60 kilo çok değil demeki sen bi yerinde hep kiloyu almışsın çoğu zate 156 boy kızların kiloda 70 var obez görünmüyorlar
Kilosu çirkin görünmesi için 100 kiloyu geçmesi lazım kadının
Tabi gönül ister 160 boya 55 kilo iyi çünkü 50 kilo olsan kan bile veremem üşürsün hastalıklara yine çabuk yakalanır sın
Zayıflık ta tehlikeli
Yetişkin birinin 55 ve 60 kilo olması normail00 Yorumla
+1 yılEmin ol sana sürekli kilon ile ilgili bir şeyler söylüyorlar ise bu halin ile aşırı iyisin demektir. Hiç kale alma gül geç amaçları o zaten çekemiyorlar senin böyle olmanı psikolojik olarak baskı kuruyorlar üzerine insanlara zerre güvenmiyorum. Kilo sana yakışmasaydı çok hoşsun canım kilo sana yakışıyor derlerdi. İnsanlar kendinden iyi olanı gömer olmayanı ise över
00 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle metabolizmani mahvedersin spor diyet spor spor spor şekeri çıkar hayatindan spor spor az ye yediklerini çok cigne spor spor spor bol su iç akşamları yemek yemeğe çalış spor spor spor burada sporun ne kadar önemli olduğunu belirtmek yeterli sanırım aradaki tavsiyelere uyarsan harika bir vücuda sahip olursun
06 Yorumla- +1 yıl
🙄🙄tam bi sinir bozucu cevapsın
- +1 yıl
@HanifeYeşim 🤣 olabilir fakat spor sayesinde hem moralmen hemde zinde kalarak kilo vereceğini göreceksin sağlıklı günler dilerim https://m.youtube.com/watch?v=2Q5zwd5WaN8
- +1 yıl
Tamam onu herkes biliyor ama bırakta kız ilk önce kendi gücünü toplasın
- +1 yıl
@HanifeYeşim bende sensin sandım gizli üyemis kilolu olan sensin sandım psikolojik destek ve spor sayesinde kendini toparlayabilir buna bence o karar vermeli biz sadece yorum yaparak ona yardımcı bir yol gösteriyorum kötü bir bakış açısıyla yaklasmadim sinir bozucu bir yorumdan ziyade sporun aslında ne kadarda önemli olduğunu dile getirdim
- +1 yıl
Yok anam sen çarpılmışın artık nesneleri iyi tanıyamıyon yazık zavalı yaşlan mış kör olmuş🤣🤣🤣sağlık ve güç sporla yerine gelmez
- +1 yıl
@HanifeYeşim senin kadar zeka seviyesi yüksek fakat eksinin altında birisiyle polimige girmek istemiyorum iyi günler hanımefendi 🤣
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok kilolu degilsin bence yediklerine dikkat et sakın öyle bir hataya düsme benim yakınım kusarak zayıflamak istedi de 3 ay yoğun bakımda kaldı porsiyonlarını azalt ve sık ye tabii en önemlisi doktora git. Çok zayıf olmak bazen kötü sonuçlar doğurabiliyor
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılVe o sevgilini de salla gitsin adam olmaz ondan bak simdi daha çok sinirlendim
Fiziki görünümle ilgili bizim kadar hadsiz bir toplum yok sanırım. Herkes kendinde rahatlıkla laf söyleme hakkı buluyor. Daha görür görmez ‘zayıflamışsın’, ‘kilo almışsın’lar vs. Terbiyesizlik, başka bir şey değil.
11 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklısın ki
Senin kilom başkalarına neden sorun olmuş anlamadım sen onları umursama ve hayatından çıkar derim senin iyiliğini istemiyorlar pek hele o kusarak zayıfla diyen kişiyi tamamen sil derim
40 YorumlaBaşkalarının sözlerini umursama kusarak zayıflama sağlıklı bir yol değil.. spor yapabilirsin, az ve sık yiyebilirsin ben bu yolla 5 kilo vermiştim sporda güzel bir motivasyon. Ama başkası için değil. bunu. kendin için yapmalısın..
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoyun kısa olduğu için kilon göze çarpıyor aslında kilonda fazla değil
Bazı kişiler senjn iyiliğin için konuşabilir kilo sağlığa zararlı ya o da bir kere söylersin haddini aşmadan
Eğer o kişiler haddini aşıyorsa dalga konusu oluyorsan üzülüyorsan tepkini ver
Şöyle ben olsaydım böyle bir durumda o kişiler herkimse yine kilomu ağızlarına alıyorlarsa senin de şuran şöyle ben bir şey diyor muyum benim kilom senin nereni sıktı ooorospu çocuğu bile diyebilirim00 YorumlaKusarak zayıflamak sonu diş kaybı, sağlık kaybı hatta ölüme kadar giden bi hastalığın başlangıcı. Bunu söyleyenlere zeka açıcı ilaçlar ve bol bol kitap okumayı öner. Bilgi sahibi olmadan konuşmamaları gerektiğini öğrenmelerini de söyle.
10 Yorumla
+1 yılZayıp İskelletler Bizi Çekemeyenler Bokumuzu Yesin Boş Ver Sen Böyle Çok Tatlı Ve Güzel sin Zayıflamana Hiç Gerek Yok Güzelim!!!
Ben Seni Vallah Çok Beğendim Ve Sevdim Eğer Gerçek fotoysa burada ki Foto14 Yorumla- +1 yıl
Sevdiğin Çocuk Seni Gerçek ten Sevseydi Böyle Yapıp Demezdi Allah Onun Belasını Versi🙄
- +1 yıl
Bence Sen Kilo Bilmem Ne Vermek Yerine Eline Bi Küskü Al Taramalı Makine Al O * Hepsini Hayatından Çıkart Kısaca Kendin Kilon Yerine Hayatını Değiştir Bitanem
- +1 yıl
Bu Soruyu Soran Kişi Lütfen Beni Takip Edip İletişime Geçer misin Senle Çok Konuşmak İstiyorum Ablacım
+1 yılİlk önce o insanları hayatından uzaklaştırarak yola devam etmelisin. Bir de tüm bunları yapmana rağmen sonuç elde edemesiysen eğer demek ki yanlış bir şeyler yapıyorsun. Eğer sen de rahatsızsan diyetisyene gitmeni tavsiye ederim.
10 Yorumla
+1 yılKız ne alaka bende 1.60 boyunda 60 kiloyum ne yani bende mi kiloluyum bence kürdan olmaktan iyidir saçmalama
40 YorumlaHer şeyden önce sen kendini sevmelisin kusurlarınla, zayıflıklarınla, acınla... Vb kendini sevmeye başlayan biri kimseyi takmamaya başlıyor 🌼
İnsanların bize davranış biçimini biz kendimiz belirleriz sen "sanane ulan ben böyleyim vb" dersen kimse sana saygısızlık yapamaz👌🏻 kimse için kendini değiştirmeye çalışma hayat senin beden senin kimsenin söz söylemeye hakkı yok. Kalbine değilde dış görünüşüne bakanlarıda hayatından çıkar temizlik şart 👍🏻20 Yorumla
+1 yılSevdiğin çocuktan bence iletişimi sonlandir, bu nə çirkin bir söz. Bu kadar çok arzuluyorsan, gerçekten diyetisyen sen, uzman kişiden yardım ala bilirsin. Kendin bir şeyler deneyerek orqanizmini yora bilirsin, gerçekten hasta edersin kendini, yapma öyle şeyler, kusma ve s. Sana öyle diyenleri de Allah'a havale et
20 Yorumla
+1 yılSeni üzen kötü hissettiren kim varsa hayatından çıkar. Dış görünüş ne ki ya, her şey geçici. Dış görünüşe göre seçim yapan insanlar bin pişman oluyor emin ol, yaşadım biliyorum. O yüzden eğer sen kendini bu şekilde sevmiyorsan kendin için değişmenin yollarını ara. Sen bu şekilde mutluysan bırak diğerleri ne düşünürse düşünsün
20 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 440 cevap paylaştı. Kilon normal ya. Abuk subuk konuşanları salla gitsin.
Bana da bir ton şey söyleyen oldu. Saç ektirsene, benini aldırsana, şunu yaptırsana, bunu yaptırsana. Yahu ben böyle iyiyim, millete giren çıkan ne, anlamıyorum.00 Yorumla
+1 yılbenimle arkadaş ol sana 1 senede fit yapmazsam bende birlşey bilmiyorum bende 169 kiloydum boyum 188 ama ayıcıktım şimdi 80 kiloyum sağlıklı beslenme diyet spor sv vs şimdilerde gr yağ yok fit bir ben var
00 Yorumla
+1 yılAdamına göre değişir. Kendi boyunda birine göre 60 kilo yemez, ama boy 1.80 üstü cüsseli bir adama göre hafif kalırsın. Önemli olan aşk yaparken kaç kiloya kadar taşıyabileceği karşıdaki cinsin mi diyorsunuz karşıt cins mi diyorsunuz her neyse o...
00 Yorumla
+1 yılKardeşim çevrendeki insanların ne dediğini önemseme bence eğer bu insanlar gerçekten dostun olsaydı sana öyle davranmak yerine seni motive edecek davranışlarda bulunurlardı. Belirttiğin boy ve kilo çok aşırı bir kilo değil emin ol..
00 YorumlaSevgilini de bunu seni düşündüğü için değil eleştiri için söyleyenleri de hayatından çıkar. Diyete ve spora başla. spora salonda başla. En fazla 1 sene sonra bambaşka biri olacaksın. O zaman afedersiniz ama popo olacaklar
00 Yorumlaalay edenlere sakın aldırış etmeyin yeter ki sağlıklı olun eğer sağlığınızı kilonuz etkilemiyorsa yine kilolu kalın sizi gerçek sevenler her halinizle sevenlerdir gerçek ve sahtesiz sevenler sizi böyle kabul eder
00 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ya sen ne sacmaliyosun kusarak zayiflanir mi? Sevgilin bunu diyosa birak onu. Asiri degil kilon evet biraz fazlan vR. Bak bu sekilde iyice kendinden nefret edeceksin ve salacaksin duba gibi olacakskn, insanlardan soyutlanacaksin.
00 Yorumlailk yapman gereken o çocuğu bırakman gerçek sevgi hiç birşeyi gözetmez kendinle barış eğer bir insan sana sadece dış görünüşün için değer veriyorsa onlardan uzaklaş bunlar arkadaş olsa bile ki ben inanmıyorum gerçek arkadaşın olduklarına
00 YorumlaTrol gibi geldin sen ya. Ne varmis 60 kiloda tas catlasin 6 7 kilo fazlan var. Bence sen öyle insanlari hayatindan uzaklastirmaya bak.
30 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılanam benim boyum 174 kilo az önce ölçtüm 120 benim içinde diyorlar kilo ver diye ama ben oralı olmuyorum şeker hastası olduğum halde dün 3 tabak pırasa yemeğinin yanında 1 tabak pirinç pilavı yedim bir ekmekle
00 Yorumla aksam 7 den sonra birsey yeme... yatarken bol bol su ic..
her yemekten 1 saat önce 2-3 bardak su ic ve yemekten sonra 4-5 saat boyunca da asla su icme...10 Yorumla
+1 yılBu çok sağlıksız çevrendekilerin ne dediklerinin önemi yok. Önemli olan senin ne düşündüğün sende rahatsızsan diyeytisyene git bu şekilde sağlıksız yollara başvurma
10 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 417 cevap paylaştı. 16 saat kuralını uygularsan, az bişeyde spor yaparsan verirsin.
akşam 8 den sonra ağzına bişey alma. sabah kalkınca tempolu adımlarla koş. öğlen protein ağırlıklı beslen. dipcik gibi olursun.10 Yorumla
+1 yılApptal insanlar her zaman konuşur, ben 50 kiloyken herkes kilo al diye konuşuyordu şimdi 80 kiloyum yeter çok vücut yaptın alma diye. konusuyor. umursama , hiç susmuyorlar çünkü
10 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılZayıflayacaksan zayıflada kusarak falan hasta olursun hangi zekı arkadasınsa o önce onunla arkadaşlığını bitir ama
23 Yorumla- +1 yıl
İlişkisini bitirsin o zaman hastalık cıkarmaya tesvık eden bir adamın sevgisini sorgularım
Salla ya milleti kusarak yapma o bir hastalık oluyor ölen bile oluyor. Sadece karaciğer fonksiyonuna baktır. Onda sorun yoksa salla yani ve güzel kızsın.
00 Yorumla
+1 yılKimse için kendini değiştirme eğer değişmek istiyorsan değişebilirsin bu senin elinde insanların ne dediğini takma hayata bu insanlar yüzünden küsme ve özgüveninizi kaybetmeyin çünkü siz özel bir insansınız ve kimse göremediği için o kötü gözle bakıp konuşanlar dönüp kendilerine baksınlar...
00 YorumlaÇevrendekileri boş ver kendini kilolu hissediyorsan, zayıflamaya başla ama kemdini beğeniyorsan böyle kalırsın zaten, ben de kilo konulunda çok takıntılıyımdır mesela, bir kilo oymasa tartıda hemen vermeye çalışırım. ama sen eğer memnunsan milleti takma
00 Yorumla
+1 yılİşe olumlu bak. Demekki çok güzelsin ve kilo verirsen harika olacağın görünüyor ki bunu sana söylüyorlar. Kilo veremem diye bir şey de yok. Kortizon kullanmadıysan rahatça verebilirsin.
00 YorumlaCanım sen insanlara bakma asla memnun edemezsin ki onların değil senin kendini güzel hissetmen. Sen zayıfta olsan şişmanda olsan normal ideal kiloda da olsan yaranamazsın. Zayıf olsan kuru kemik.. Şişman olsan çok kilolusun derler illaki bir kulp bulurlar.. Sen seni olduğu gibi kabul eden insanlarla bağ kur diğerlerini at çöpe gitsin. Benim sana verebileceğim en iyi tavsiye budur kendini sev ne olursa olsun. İnsanlar yüzünden güvenini kaybetme :)
00 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kusarak zayıflayan bir arkadaşım vardi. Çok yöntem var.
Tavsiyem öncelikle sağlıklı yaşam kurallarını öğrenip bunu hayata geçirmeniz.
Sonrası daha kolay olur.00 YorumlaOnların ben a. yav hadi ordan onları 60 kilo hiçte çok değil eminim ki çok güzel bir kızsın hem zaten kadının dolgunu makbuldür zayıf kadın hiç bişeye benzemez 🤗🤗😍❤️
00 YorumlaÖncelikle şunu söylemeliyim ve uyarmalıyım ki, yemek yiyip kendini kusturma davranışı zamanla sindirim sisteminin bozulmasına ve ciddi mide - bağırsak problemlerine hatta ciddi boyutta hayatına bile mal olur.
Sen yap sporunu fit ol yeter, bırak sen de balık etli ol. Diğer kızlar ile aynı tezgahtan çıkmış gibi bir olman gerekmiyor ki. Neden farklıyım diye değil, bunların hepsi niye birbiri ile aynı diye düşünmelisin. Sevdiğin çocuk hayatı boyunca kilo almayacağına emin galiba. hey gidi.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl156 boya 60 kilo kötü değil. Çevrende ki insanlar abartmış.
İnsanlar dediği için değil kendi sağlığın için çabala boy kilo indeksinin sınırındasın 1 kilo daha aldınmı 25.1 kg/m2 olcak ve İdeal kilonuzun üstünde olacaksınız.10 Yorumla- Devamını Gör (121)
Devamını Gör(166)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diyet & Beslenme > Sorular > Çevremdekiler hep kilom ile ilgili laf söylüyorlar, kusarak zayıflamamı öneren bile oldu. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer