Diyet yapıp dünya nimetlerinden mahrum kalmak mı yoksa "Allah yaratmış yemeyim mi?" deyip gömülmek mi? Dünyada bu nimetler varken ben nasıl diyet yapayım?
#Vesselam
Diyet yapıp dünya nimetlerinden mahrum kalmak mı yoksa "Allah yaratmış yemeyim mi?" deyip gömülmek mi?
Sürekli hiç kimsenin bir diyeti sürdüreceğine inanmam. Yine ara ara böyle güzel yemekler için disiplin ertelenebilir ama sürekli olmaz. Bu mantıkla gidilirse yine de diyeti kimse bozmaz..