170 boyunda 43 kiloyum 40 kilo bile oluyorum bazen neyse bu kadar zayıf olmama rağmen göbeğim var bildiğimiz göbeğim şiş şaka gibi ya bu kiloya göbek nasıl oluyor? Yemek yedikten hemen sonra daha çok şişiyor bu sorunu nasıl çözebilirim? 🥲 Fotoğraftada de gördüğünüz gibi
43 kiloyum, zayıf olmama rağmen göbeğim var. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Çok ciddi bir sağlık sorunun var bence. Afrika'daki aç bebekler de oldukça zayıf olmasına rağmen göbekleri şiştir. Kesinlikle tahlil yaptır, değerlerine baktır. Miden su topluyor olabilir. Sonra da iyi bir diyetisyene git biraz kilo al. Protein ve yağ ağırlıklı beslen. Senin göbek şeklin biraz tuhaf çünkü. Normal bir göbek değil bu. Telaşlandırmak istemem ama tedbirini al.
Yemekten sonta şişen göbek gıda intoleransı yemeği yanlış yiyor olabilirsin. İyiyce çiğnemelisin yutmadan önce onun dışında kilo yok ama göbek biraz varsa spor yapacaksın göbeğin sana mesaj veriyor Vucudun kendisi ile sağlıklı ilgilenmeni istiyor Uzman Antrenör Bi'Bilen Erhan Kara ile KS'yi Forma Sokmaya Geldik!
Göbeğini eritmek istiyorsan kilo problemi olan bir insan da değilsin öncelikle göbek egzersizleri yapman gerekiyor. Göbek egzersizlerini yaptığın takdirde göbeğini rahatlıkla eritebilirsin.
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
84
Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao
Dengeli beslenmeme
Spor yapmama
Bunun baş nedeni budur. Bu vücuda skinny fat diyoruz. Yağ oranınız yüksek. Yani incesiniz ama oldukça yağlı da. Bazı zayıf insanlar spor yapınca daha zayıf olacaklarını felan zannediyor. Halbuki iy bir program hem kadınsı hatları ortaya çıkarır hem bölgesel gözlemlenen yağlar böyle göze batmaz
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Bu arada 170 boyun kassız vücut ağırlığı ortalama 53tür yani ya kiloda yanlışınız var ya da boyda.
Hamur işi ve şeker tüketimi karın bölgesinde yağlanmaya ve şişkinliğe yol açıyor. Bir de yemek yerken çok hızlı yiyorsanız çok hava yutuyor olabilirsiniz. Bu da karında gaza yol açar bildiğim kadarıyla. Yeme stilinizi ve yeme alışkanlıklarınızı değiştirip vücudunuzu gözlemleyin. Yani ne yediğinizde böyle şişiyor karnınız onu gözlemleyin. Bir cevap bulabileceğinizden şüphem yok.
Bu duruma skinny fat diyorlardı galiba. Yağ kas oranından kaynaklı olabilir. Bilmediğin bir alerji nedeniyle şişkinlik olabilir, ödem olabilir... Düşündükçe sebepler artıyor. En iyisi bir doktora görün
Bunun tek bir sebebi olmayabilir çapraz bağlantıları vardır bana göre ama temel sorunu bağırsak sorunları ve senin biraz hareketsiz kalman bana göre. Yani o bölgeni hem çalıştır hemde bağırsakların için bir doktora git kabizlik şişkinlik olabilir.
Zayıf olmanız birşeyi değiştirmez... Bahsettiğin bölgenin zayıf ve zarif olması için doğru beslenmeli ve spor yapmalısın... Bu konulara daha çok önem verirsen sorun kendiliğinden gidecektir
ahh bu tarz vücudu saran elbiseleri çok yakıştırıyorum kadınlara. genelde böyle mi giyinirsin peki? Kıskanmıyormu sevgilin veya eşin. evlimisin bilemedim
sindirim sorununuz var gibi duruyor bağırsaklarınız yeterince iyi çalışmıyordur bu yüzden şişkinlik oluyordur tabi bunun altında yatan başka sebeplerde olabilir doktora gitmenizde fayda var
o göbek değil aslında miden şişiyor yedikçe. daha sonra acıkana kadar iner aynı şey bende de var oradan biliyorum 156 boyum 48 kilo olmama rağmen. bu durum aslında insanların en az %65'inde olan bir şey sadece sende yok merak etme.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki nasıl geçer hastanede hangi bölüme gitmeliyim
Bu bir hastalık değil bu senin vücudunun yapısıyla ilgili bir şey kilolu veya zayıf olmana bağlı bir şey de değil. Zayıf olup da öyle olan çok insan var. Bunu değiştiremezsin bu kadar takıyorsan her sabah düzenli koşu yap sporuna beslenmene de dikkat et çok yememeye çalış. Bunun kalıcı bir çözümü yok maalesef kendini öyle kabullenmeye çalış.
sen tartının doğru olduğuna emin misin? yanlış anlama da kalçan falan geniş duruyo ben 160 boyla 42 kiloyken iskelet gibiydim. kolların da dolgun duruyo
Bi rahatsızlık belirtisi olabilir, ailende ya da akrabalarında Çölyak hastası var mı? Bi Dahiliye bölümüne görünmeni tavsiye ederim, her hangi bir bulgu bulursa seni Gastroenteroloji bölümüne yönlendirecektir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
hamurişi ve bulgur pilav yapıyor. Et ağırlıklı beslenmek şişkinliği önler. Boşuna mı almanya da %0.5 vejeteryan var. 99.5 etçil 😂
O göbek kilodan değil, vücut su topluyordur ve bu tehlikeli bir durum . Ayrıca 47 kilonun altı vücut ve organların islerliği için günden güne yetersizlik yapabilir