43 kiloyum, zayıf olmama rağmen göbeğim var. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

170 boyunda 43 kiloyum 40 kilo bile oluyorum bazen neyse bu kadar zayıf olmama rağmen göbeğim var bildiğimiz göbeğim şiş şaka gibi ya bu kiloya göbek nasıl oluyor? Yemek yedikten hemen sonra daha çok şişiyor bu sorunu nasıl çözebilirim? 🥲 Fotoğraftada de gördüğünüz gibi
43 kiloyum, zayıf olmama rağmen göbeğim var. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
43 kiloyum, zayıf olmama rağmen göbeğim var. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Cevapla