13 yaşında bir erkek çocuğu için idealmi bu kahvaltı azmı fazlamı? Kahvaltıda 1 büyük bardakta süt içti üstüne dondurma yedi 





Gayet ideal ama sucuk çok tüketmese daha iyi olur diye düşünüyorum 3 adet yumurta yese yeterli 3 dilim de sarelle sür ekmeğine tamam..
Dondurmayı da kaldır.
Merhaba,
Genç arkadaşımızın fizyolojisi buna karar verecek ana etkendir.
Örnek olarak yeğenimi ele alalım. 14 yaşına geçtiğimiz günlerde girdi ve 1.75 m 82 kilo.
Dolayısı ile bu kahvaltı benim yeğenimin dişinin kovuğuna yetmez. Ancak sizin bahsettiğiniz genç arkadaş fizyolojik olarak daha zayıf bir vücuda sahipse bu ona yetecektir.
Afiyet olsun.
Bu arada Magnum'un porsiyonunu ne kadar küçültmüşler öyle :(
Işıkla kal...
Yok zaten mini boy dondurma 😂Boyu 172 kilosu 60 basketbol ve atletizm kursunada gidiyor.
Sabah sabah dondurma gereksiz
sucuk eğer okula gidiyorsa yememeliydi ayrıca ona bir yararı da yok
Zeytin eklenebilir bu kahvaltıya
Ama lütfen sabah sabah dondurma yedirmeyin
Cevap
15Cevap
Ekmeksiz yerse iyidir, yalniz sabah sabah o dondurma niye?
Tabak karbonhidrati az olan tabakken dondurma yemek uzerine kotu olmus.
Kendisi dondurma istedi kahvaltıdan sonra
Her istedine tamam mi diyorsun, cocuktur elbette isteyebilir ama sabah sabah, dondurmayi okuldan geldikten sonra alabilirsin de diyebilirdin mesela.
Basketbol ve atletizmede gidiyor. O yüzden kilo yapacağını düşünmüyorum.
Maşallah iyi yemiş ama dondurma olmamış. Hani bunun zeytin peynir domates i
Zeytin peynir vardı hiç yemedi
Evet boyu 172 kilosu 60
Basketbol ve atletizme gidiyor
Oldukça iyi 13 yaşında ergenlik çağında ve gelişim çağında olur çocuklar ve daha çok yemeye başlarlar..
Yani hangisini saydam. Bilemedim de sanki yarış atı besliyorsuz bune arkadas
Ben bile doyarım bi kismiyla dondurma hava soguk almiyim jsjsjaja
13 yaşındaki bir çocuk buna kendisi karar verebilir. Doyup doymadığını size söyleyebilir
O nasıl bir ergen 13 yaşında 1 70 boy. Sabah kahvaltısı önemli yiyebildiğin kadar yesin karışma
172 boyu kilosu 60 kısamı yaşı için
Yok kardeşim
Basketbol ve atletizmede gidiyor
Yok değil o kadarda değil 😂
ortaya bırak doyana kadar alsın tabagına bence. Snırlandırma kilo sorunu yoksa
Boyu 172 kilosu 60. Basketbol ve atletizmede gidiyor o yüzden biraz daha katıyım 😂
Tabağı bitirmeden kaldırmıyorum gerekirse çatalı ben alıp ona yediriyorum mızmızlanınca 😂
Sporcuların durumu farklı tabi :D
Sonra diyorsunuz çocuğum neden bu kadar kilolu :D
Yoo kilolu değil boyu 172 kilosu 60
Böyle giderek kilolu olur. Bilyorum çok düşüncelisin ama daha sağlıklı şeyler verebilirsin bence :)
Kendisi dondurma istedi kahvaltıdan sonra. Basketbol ve atletizmede gidiyor.
Dondurma ne alaka ahahhd
Kendisi istedi kahvaltıdan sonra 😂
Kahvaltıda dondurma...
Kendisi istedi kahvaltıdan sonra 😂
daha ne olsun looo. daha ne yiyecek
midesini büyütüyorsun
Çaysız kahvaltıda ne bileyim.
gelsin şu sağ bacağımdan kemirmeye başlasın
Ne alaka
Dondurma nedlr ya sağlıksız cok
Kendisi istedi kahvaltıdan sonra. 😂 Basketbol ve atletizmede gidiyor o yüzden daha rahat bırakıyorum kilo almaz diye boyu 172 kilosu 60
Domates 🍅 yok
Salatalık var
Dondurmayi begendim kahvaltida
Kendisi istedi kahvaltıdan sonra 😂
Midem kalktı sorry
Neden
Çok karışık
Bunlar ne
İdeal.
Seni mi yesin üstüne yeter tabi 😅
İdeal
gayet güzel..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?