AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
bir arkadasim vardi sen kadar olmasa boyu vardı kilosu 100 vardı ama adam kilolu degilde kalipli gösteriyodu ve yakisiyordu da
5 kilo alırsan daha iyi olur. Ama şu anda da çok zayıf durmuyorsun.
2.02 iyimis. Bir bana denk gelmiyo sanirim uzun boylular :(
bacak boyunuz uzun. fazla kilo almayın. abartı durur.
Simdi de hossun ama az biraz kilo alsan super olur diyorum ben.
Kafası yok mk nasıl hoşsun diyebilirsin ya
Gerizekali misin adam zaten fizigim nasil diye sormus ben de hos diyorum anladin mi fizigin hos demek yani. Tercume etmemi istedigin baska bir yer var mi?
Sporla birlikte bence daha iyi olursun. Aramızda yarım metre hey maaşallah
birader boyum 1.84 kendimi kısa buluyorum biraz boy yollasana
o nasıl ayakkabı abi ya!
Neden ki nesi varmış :)
bence iyi kiloalırsan da çok büyükolursun zaten büyüksün yterince
Biraz kilo alsan daha iyi olur gibi ama aynı zamanda sporda yap sıkı vücut olsun yağ değil
Ya direğe takım elbise giydirilmiş gibi duruyor :( kilo alma daha da kötü durur.
süper! kilo alma ve hep takim elbise giy!
Super derken dalga geciyorsun dimi bu ne ya adam incecik igrenc bence
Ne inceliğinden bahsediyorsun bir omzumun genişliği 26 cm emin ol seninkinin iki katıdır. @taslicali
hayir dalga gecmiyorum! dalga gemek icin soruya cevap vermem. herkesin keindi fikri ama ben bu türk fizikli erkekleri begeniyorum. zayirf degil fit bir fizik!
bu tür demek istedim
Benim boyum 182 kilom 85 ben bence iyiyim cita gibi degilim ama tabii ki zevkler tartisilmaz uzun arkadas bana gore kilo alman sart
oda senin fikrin. zevkler tartisilmaz
Uzun arkadas demissin ya yok 26 cm falan ben hic olcme geregi hissetmedim de benim belki cok daha azdir ama orantilidr :):) ben sana sunu demk istiyorm kilo al korkma gobek olmaz cunku bariz zayifsin he ben cokiyiyim diyorsan ispat et o zaman dar kot pantolonlu resmini de bekleriz o zaman anya konya belli olur ;)
soran arkadasa igrenc demissin bu objektif bir yorum degil. yorum yaparken kirici olmaya gerek yok.
Bana gore igrenc belki @moonvssun88
Ayrica ben belki yorum yaparken kirici olmaktan hoslaniyorum seni baglamaz diye dusunuyorum ;)
Senmi 95 kilosun hadi canim super fizik ya :))
Teşekkürler )
Boyun cok uzun bide kilo alirsan herküle dönersin alma sakın. Yeterki kambur durma zayiflik onemli degil
Kanki cocukken cok mu süt ictin naptin ya. Hem uzun hemde zayifsin bence 5 6 kilo alsan daha iyi olur
Az ye yoksa rüzgarlı havada uçarsın ip bağlayakta çocuklara verek uçurtma uçursun yavrucaklar xD
kilodan kastın yağ ise, hiç girişme. velhasıl kas kütlesini artırırsan daha mantıklı.
Burdakilerin boyunla dalga geçmesinide umursama, bazı insanlar benimlede çok dalga geçti
Teşekkürler. Alınmıyorum zaten kendi başlarında eğlenirler ancak.
Aynen. Maşallah boyun uzun, bunu kullanabilirsin, ayrıca malesef bazı insanlar kendilerinin boyu uzun olmadığı için uzunları kıskanabiliyorlar
Kas olarak alıcaksan al ama diyer şekil yağli bir şekilde alcaksan alma. Elbiseden pek şey olmamiş ama kilon iyi gibi gözüküyor.
Sen vücut yapsana acayip durur sende ayrıca eic de süper :-)
5 kilo alsanda almasanda bu boyda pek göstereceini sanmıyorum :)
hayir senin kilon ve boyun sahane bence kilo alma
teşekkür ederim
fitness hacı fitness vücut yap çok daha iyi durur Allah vergisi boyun var kullan bunu biraz vücut yap o şekil kilo al..
Bende düşünmüştüm ilk başlarda ama arakdaşlar yapma dedi iyice irilenirsin dev gibi gözükürsün dediler. Boyum çok sırıtıyor zaten birde kas yapsam kötü durur bence ama az yapmakta fayda var.
ya kendine göre insanlarla takılırsın zaten 180'den kısa her insan yanında cüce kalıyor biraz fit olmaktan bişey çıkmaz bence bak paul millsap a boyunuz yakın onu vücudu iyi yani..
aramızda 1 metre var ahahah :D
bence kilo alma
gülmekten öldüm :D
biraz almalısın bence Boyun ne kadar uzun öyle ya maşallah:)
Bence bir 3 kilo kadar alabilirsin ama fazla degil 3 iyi
1.90 boyunda 90 kilo idealse 2 metre biri içinde 100 kilo iyi durur ( kaslı bir görüntü olacak )
hiç alma sen iyisin böyle alırsan birde göbek çıkarsa çok kötü durursun
Kiyafetler bol pek anlayamadim ama merdiven mi yuttun kardes
kıskanma l*n adamı
Biraz kilo alsan daha iyi gibi ama boyunu begendim. Evlenebiliriz👍 djsjdjsjs
Senin boyun kaç ki? :D
Ben uzun degilim ama uzun erkek takintim var hahahah
benim 1.97 tanıdığım var. o da kilo aldı daha iyi olur diye ama pişman şimdi bidaha zayıflamaya çalışıyo. kaç kilo diye sorma bilmiyorum
Allah bizden almış sana vermiş ya la
Kilo alma da. spor calis karin kasi kol kasi yap biraz.. o zaman super durursun
Kızlara bakma. Kesinlikle kilo al 5 10 arasi ve hemen bodybuilding. Sonra ver elini mankenlik ajansi
Bence almalisin ve boyun gerçekten çok iyi masallah :)
bro 95 kilo diildir o daha zayıfsın sanki... bide takım elbise giyme bence vücudun yapılı diil
184 boyum var bende kendimdekini boy zannederdim... Kilo alma aga bosver iyidir boyle
O boya normal ama 5 en az 2 kilo daha al tm fit olursun
Biraz zayıf duruyor sanki, en azından 100 kilo olman gerek, ayrıca 160 boyunda biri olarak, sana sövgülerimi iletiyorum. Lanet olsun böyle hayata.
Hay maşşallah sulak yerde büyüdün sanırım :D iyisin ama fazla kilo alma bide o boyla cok iri durursun daha daha cok iri
Kilo alcağına bodyguard kursuna gitsen daha işe yarar bence :D
bence biraz kilo alıp spor yapsan çok da fit olursun
Al biraz. Sanki takım toparlamış gibi. 5-7 kilo kadar.
Birazcık vücut yap çoook daha iyi olur malzeme var ama iyimiş :D
Vay be çok uzunsun)) artık 180 190 boylarında bir kız aramaya başla))
Valla zayıf duruyorsun kardeş, 100 olsan dediğin gibi iyi olur
çok uzunsun yalnız uzun olmak tabikide kötü bişey değil
Bu kadar fazlası da kötü bence: :)
avrupaya göre normal türkiyeye göre fazla, 1.50'lik kızlar yanında yürüse o denize atarlar kendilerini :D :D
Dostum bence zayıfsın. Eminim bacakların tığ gibidir. Seni kötülemek için demiyorum ama gerçekten bir an önce kilo almalısın ve bunu yağ oranını değilde kas oranını artırarak yapmalısın.
Boyuna göre 5-10 kilo daha alman daha iyi olur :)
Fit duruyorsun ama çıplak halinde kesin fazlalık gözükür. Biraz fitness yap o zaman güzel olur.
boy 1.83 kilo 67. benden daha zayıf duruyorsun. alla alla. sporla al kilo da fit dursun.
Allah bir boy vermiş gerisini koyvermiş.
Gerisini koy verdiğini nereden biliyon :)
Senin mezarın 3 metre olur
Haha tovbe tovbe 😂😂
yalnız götünü baya kaldırdılar:))
Hayır ya söyledikleriyle hiçte havaya girmiyorum. Sadece kilomu sordum ama çoğu boyun uzun diyor. Boyumu yazdığıma pişman oldum zaten memnun değilim niye havaya gireyim ki
niye memnun değilsinki baksana baya hoşlanıyolar:))
boy çok önemliymiş onu anladım
Bu fotoğrafta çok zayıf duruyosun biraz al derim
Kilo almak yerine vücut yap daha fazla
Kiralık paratoner a*k :D
boyuna baktım da bacak kadar boyum var be :s
Bu ne skim bir boy mk :D
Boyun çok uzun, biraz daha kilo almalısın bence
5 kilo tam oturtur seni.