Arkadaslar benim kilo alamama gbi bi sorunum var istesemde alamıyorum nasıl almalıyım ve hastalık gbi duruyor mu eskiden daha çok zayıftım şu an kaç kilo gbi gözüküyorum?
Bir beslenme uzmanından randevu alman senin için en iyisi. Şişman değil daha çekici bir vücut istediğini varsayarsak, düzgün bir beslenme ve ağır olmayan bir antrenman programı ile istediğin vücuda kavuşabilirsin. Sadece biraz sabretmen ve inanman gerek
zayıf olmadığın kesin... kilolu desem, kilolu da değilsin.. ama basenlisin.. belki pantolonun kesiminden kaynaklanan bir görsel ilüzyon da olabilir bilmiyorum. ama bu pantolon senin fiziğine uygun değil model ve kesim olarak bence.. daha toparlayıcı kesimlerde pantolonlar deneyebilirsin.. veya bölgesel egzersizlerle basenlerini eritme yoluna gidebilirsin bence..
Öyle zayıf durmuyorsun aslında potansiyel bir balık etli adayisin,, 36 beden gibi duruyor pantolonun,, göbeğin biraz fazla sıkışmış sanki, basenlerin fiziğine göre biraz genis, göğüslerin de yine fiziğine göre küçük gibi duruyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Boyun kısa büyük ihtimal ve o yüzden kilon az sanıyorsun. Oran orantı yok yani :D Ayrıca kilo alıcam diye çok yiyip yaglanmışsın yağ oranın normalin üstünde yağ yakıp kas geliştirmen lazım
3
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hızlı bi şekilde kilo aldığım için yağ oranım fazla olablr yemeyerek aldığımi da soylebilirim çünkü hiç iştahım yok spora da yakın zaman da baslcam😀
Bir degisik durmuş pantolon. Bel kısmı ince ama sanki göbeğin öne doğru çıkmış gibi sanki göbek değil de baya şişkinlik var gibi. Basenin de bence çok yok ama dizlerini buktugun için zikzaklı çıkmış
Güzel diyenler olmuş pardonda abaza mısınız? Bence vücut iğrenç duruyor. Orantı yok bacaklar incelip göbek eriyecek. 65 kilo varsın buna fizik denmez. Baliketli bile değil..
fıstık gibisin sadece basenlerin var ama 50 gösteriyorsun spor yaparak zayıflayabilirsin ben 50 kiloydum spor ile 44 oldum basen falan kalmadı üstelik boyumda uzun çok güzel görünüyorum
Bilmem bence çok takiyorsun kiloyu hem zayif olmak fit ve sağlıklı olmak demek değil canım 60 kiloyum kilom qayet normal ve yağ değil kas bu kilo. Tahta gibi olmakdansa dombalak teyze gibi olmayı da tercih ederim)))
Patlicak gibisin ulan bu mu çok zayıfım çok siskomuyum dicektin galiba şaka şaka fazla değil kilon normal
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ayakları bilerek mi kestin aw fetişistlerin gözleri bayram edecekti ne güzel Neyse kilona gelecek olursak 60 üstü net sen kilo alırsan yağlı bir şey olursun zaten full yağsın fitness a gidip kas yap en iyisi
Bacaklarının üst dış tarafları basen mi deniyo oralar kötü duruyor sadece onun dışında kilon normal ne az ne çok bi erkek olarak sadece o kısım gözüme battı