Sabah uyandığımda 2 kolum omzuma kadar kasıldı damarlarım sanki şişti hala sızlıyor bunun nedeni ne sizce?

Merhaba şu an buraya bile zor yaziyorum cunku ellerimin ustundeki damarlar cok agriyor sabah uyandigimda omzuma kadar kasilmisti iki kolum ozellikle dirsegimin ust taraflarindan yayiliyordu sanki agri. sabaha gore biraz gecti ama hala sizliyor damarlarim sis gibi bu ciddi birsey mi? ve sanki bas agrisi da yapiyor şu an
Sabah uyandığımda 2 kolum omzuma kadar kasıldı damarlarım sanki şişti hala sızlıyor bunun nedeni ne sizce?
Cevapla