Bi dişim yavaş yavaş bosalmayq basladi ve bırkaç gündür başımı yastığa koyduğumda sanki dış elimdeki damarlar zorluyor, nedeni ne?

Önceden dışım ağrıkiyordu ama artık çok boşaldı ve hiç doktora gitmedim, ağrı yoktu 1 aydır ara ara ağrımaya ve hassasiyeti artmaya başladı ve birkaç gündür de yastığa başımı bas üstü koyduğumda sanki o dişimin bulunduğu ette zonklama, dayanılmaz ağrı oluşuyor kalbim orada atıyormuş gibi sanki.

Oturma pozisyonuna geçtiğimde ağrı 15 dakikada anca toplanıyor yok oluyor ama o yatisi ne zaman yapsam bu ağrı oluşmaya başladı birkaç gündür. Nedeni nedir

Bi dişim yavaş yavaş bosalmayq basladi ve bırkaç gündür başımı yastığa koyduğumda sanki dış elimdeki damarlar zorluyor, nedeni ne?
Cevapla