Sekersiz her ye icebiliyorum yıllardır şeker kullanmam fakat tuzu bir türlü bırakamıyorum tuzsuz yemekleri herşeyi tadı yok?

Ne yapmalıyım ödem yapıyor diye kilo alıyorum diye bırakmak istiyorum kaç defa deniyorum tuzsuz ama gel gör ki yediğim şeyleri tat alamıyorum ne yapmaliyim?
Sekersiz her ye icebiliyorum yıllardır şeker kullanmam fakat tuzu bir türlü bırakamıyorum tuzsuz yemekleri herşeyi tadı yok?
Cevapla