Resmen genetik hastalık yumağı olarak dünyaya gelmişim?

Arkadaşlar 23 yaşındayım. Doğuştan ses teli oluğu var, üstelik de doğuştan mide fıtığı var ve yemek borumda arkadaymış bundan dolayı yediklerimi hatta bazen içtiklerimi bile hazmedemiyorum. Ve büyük veya ufak tefek daha bir çok genetik hastalığım var. Kısacası genlerimizde biraz bozukluk var. Bu ve benzeri rahatsızlıklar baba tarafında bir çok kişide de var. Ben de doğal olarak resmen genetik hastalık yumağı olarak dünyaya gelmişim. Doktorlar ilaçla olacak şeyler değil tek çare cerrahi müdahale diyor. Bazı doktorlar ameliyat ol derken çoğu ameliyatın zararı yararından fazla olur diyor. Ama neler çektiğimi Allah biliyor bir de ben biliyorum.
Resmen genetik hastalık yumağı olarak dünyaya gelmişim?
Cevapla