Neden hem çirkin, hem fakir, hem mutsuz ailede, hem de hasta ruhlu doğdum? Benim gibi biri niye varoldu?

ben hep şunu düşünüyorum benim gibi biri niye var? doğuştan bir ucubeyim ve ben bu hayatta niye varım? neyi başarabilirim ki? çirkin doğdum, fakir ailede doğdum, birbirini sevmeyen nefret eden her gün kavgalı her gün mutsuz bir anne babanın çocuğu olarak doğdum, annemde psikolojik rahatsızlıklar var ve bende de genetik olarak aktarılmış. pskilojik sorunlu doğdum. şimdi ben niye doğdum? benim gibi birine kimin ihtiyacı vardı?

Neden hem çirkin, hem fakir, hem mutsuz ailede, hem de hasta ruhlu doğdum? Benim gibi biri niye varoldu?
Cevapla