Neden ben böyle kötü bir ailede doğdum? Neden ben?

Ailemi hiç sevmiyorum, her şeyde kızıyorlar ve küçük şeylerde bile azar işitiyorum.

Ablamla kavga yaptığımızda suçlu o olsa bile bana kızıyorlar.
Para istediğimde napacaksın parayı diyorlar vermiyorlar. Bende izinsiz alıyorum öğrendiklerinde beni dövüyorlar (20 Lira için ayaklarıma ağacın dalıyla ayaklarımda iz bıraktıklarını bilirim) ama Ablam çaldığında hiçbirşey demezler.
Benim derslerim iyidir sınavdann 70 80 aldığımda kızarlar. Düşük aldığımda başkalarıyla kıyaslarlar ama yüksek aldığımda kıyaslamazlar. Bu kadar sorunlu bir ailem var.
Ablam anneme bağırır hiçbirşey demezler ben biraz bağırdığımda hemen kızarlar, döverler.
Ben asıl sorumu sormak istiyorum.
Neden ben bu kadar kötü bir ailede doğdum? Neden böyle dar görüşlü ailede doğdum?
Neden ben de gençlik yıllarımı iyi geçirebilecekken böyle kötü bir aileden dolayı gençlik yıllarım heba oluyor?
Neden ben böyle kötü bir ailede doğdum? Neden ben?
Cevapla