Çocukluğumdan itibaren ozguvensizim sanırım böyle doğdum ne yapacağım? Neden böyle yaratıldım?

Neden ozguvensizim ben ya ana sınıfında hep tek başıma bir köşede resim yaparmışım vurana kaçana bir şey demezmişim kendimde hatırlıyorum biraz ilkokulda ise her öğretmen görüşüm "kendine guvenmelisin" veya anneme kiziniz cok pasif vs ortaokulda sadece bir tek arkadaşım vardı o da zorbalanan biriydi tabii bi tek ikimiz anlaşıyorduk lisede çevrelere dahil olsam da hala ozguvensizdim şu anda ozguvensizim illet bu kendimi degistirmek adına kaynağı bulmaya çalışıyorum ama ana sınıfında bile ozguvensizdim lanet olsun ana karnında böyle doğmuş olmam lazım nedenn neden neden böyle doğdum ben ya
Çocukluğumdan itibaren ozguvensizim sanırım böyle doğdum ne yapacağım? Neden böyle yaratıldım?
Cevapla