Özellikle et tüketimi akşam 18:00 dan sonra olmaz ise, öğünler küçük tutulursa kilo almadan çok rahat geçer bu bayram.. Her gün kırmızı et tüketimi de sağlık açısından iyi değil. Yanın da bol bol yeşillik, turşu tüketmeye özen göstermeliyiz..
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kurban Bayramı'nı kilo almadan geçiremeyiz 🤭 Şaka bir yana, her zamanki beslenme düzeni bozulmamalı. Kilo almaktan ziyade çok riskli bir davranış. Kalp krizi, şeker koması riski artıyor. Hele ki bu kavurucu sıcaklarda... O yüzden bol bol su içmeye dikkat etmeliyiz. Ayrıca kurban etini en azından 1 gün dinlendirmeden yememeli.
Günlük yeme alışkanlığımı bozmadan devam ederim. öğle ya da akşam öğününe küçük bir porsiyon yerleştiririm yağsız pişmiş fırın/ızgara yanında mevsim yeşillikleriyle birlikte... bu şekilde bilinçli tüketildiğinde kilo alımını önlemiş olurum.🦀
Şimdiden herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Güzel ve aynı çocukluğumuzun bayramı tadında geçmesi temennisi diliyorum her yurttaşıma. 🎉🎉