Spor yapmadım hiç hayatımda. Yiyip yiyip kilo almayanlardanım. 158 boy 42 kiloyum nasılım. 





😁 bunu buradan sormana ne gerek vardı. Bize ne? Veya sana ne bizim görüşümüzün senin için ne önemi var. Sen insanların laflarına göre mi her işi yapıyorsun. Kendine güven azıcık ya başkasının onayına ihtiyacın yok. Fiziğin güzel.
Cevap
102Cevap
42 kilo ne ya , cep telefonu gibi kiz. cafede arabanin anahtariyla beraber senide koysunlar. hatta arabadaki cocuk koltuguna oturtsunlar. dolmusta para vermemek icin annen kucagina alsin. otele tatile gidince 0.12 yas ucretsiz kampanyasindan yararlansinlar. okul icin krese versinler. market arabasina annen koyup reon reon gezdirsin seni.
Şu an için fiziğin güzel, zaman geçtikçe, hele birde çocuk yapınca sen bile kendini tanıyamazsın. Şu an için fiziğinin tadını çıkar, beğenilerden mutlu ol. İnan çok sürmeyecek.
Yaşın gereği iyi ama ileriki yaşlarda metabolizma yavaşladığında kilo alımı başlayabilir. O yüzden alt yapıyı hazırlaman gerekir.
Ten rengin çok güzel, göğüslerinde çok iyi, bel-kalca oranın ise normal. Biraz spor yapsan mükemmel olacaksın bence.
Metabolizması hızlıdır. O yüzden kilo almazsın, ama sen yinede dikkat etmelisin. Boy kısa kaldığı için birden kilo alırsın.
42'de değilsindir mirader şimdi sıkma bize kolpalar
Tartının bozuk olabilitesi de var tabiqi neys
Fiiğin fena değil ama ucuz kadınlar gibi poz vermişin ikinci fotoğraf ne alaka
Aynen benim kiloda hiç değişmiyor.. istediğim kadar yiyelim problem olmuyor..
Boyun daha uzun duruyor maşallah. Foto fake değilse çok hoşsun
İyi gözüküyor ama sıkı değil spor yapmadığın için pamuk gibisin. Kalçalarda yayvan olmalı
Beyaz ten ve yiyip yiyip kilo almamak daha ne istiyorsun hjaksj
yaşına göre iyisin ama sanki yaş ilerledikce kilolar gelecek gibi.. bide çok beyazsın :D
ne kadar yediğinden emin olamadım, kilon ve kıvrımların yok.
Resmen egosunu tatmin etmeye gelmiş kız modeli :) bu kadar düşmeyin beee
Fiziğin gayet güzel ve yiyip kilo almıyorsan şanslısın
Harikasın tam bana göresin ama sakın kimseyle yatma su anda
Kucağa alınıp kucaktan indirilmez türdensin sabahlar olmaz seninle...
Gizlisin oyüzden sevmedim gizli olmasan çok güzel dyıo övgüler sıralayacaktım 😁😀😂
Normal bir bedenin var git ruhuna yatırım yap.
Göbek kısmını kapatmışsın djxksllzsömsms seni
Fizik mukemmel.. tebrikler
bembeyaz tenın var ne guzel kıskandım senı
Fiziği geç senin beynin yok kendine saygın yok
Güzel fiziğin normal :)
Bir halt değilsin ne meme var ne kalça var nerene bakalim
Yazarım nasıl olduğunu da ayıp olur 😁
Tâbi tâbi ben inandım mesela
İdare edersin ya kötü değil ama
En çok be yemekten hoşlanıyorsun
Boyuna göre iyi bence birkaç kilo al yeter
10 üzerinde 9 verdim benimki nasıl?
Sana iyi yedirmek lazım
Neyi?
Sen mi yedireceksin
Ab*za p*c
@LeydiStark sia hümcüg hoşafı
Kız sevgilin var mı (!) 😂😂😅
Çok iyi. Göğüslerin kaç beden
Hos görünüyırsun bembeyaz tenin vae
Yani boy hariç muhteşem
gögüsler sahane görünüyor
Ortada bir fizik yok, zinde bir bedenin var
Vayyyy bu sen misin 😍 çok iyi maşallah 🧿
hoşsun azıcık baseninde olursa süper
Çok iyi yaa yiyip yiyip kilo almasam keşke bende.
Meşallah hojdır hojdır
Bi çivi caksam tahta gibi ikiye ayrilirsin
Genetiğin spor yapmaya aşırı müsait bence
Birileri övgü almak istemiş. Buyrun beyler...
Fizigin guzel, boyun biraz kısa ama yine güzelsin
Şimdilik değerini bil, ilerde yiyip alacaksın
Iyi görünüyor fiziğin
Yaaa ölürüm bu nee ımm
Süt gibi tenin var bence şahanesin
Spor yapmadan mı?
Bence çok iyi
Çok güzelsin kız evlenince alırsın artık kilo
Fazla iyi dikkat çeken fizik
İlgi verin şuna ilgiii
Ben beğendim belini tenini filan ahajs
Yasına göre çok iyi
Keşke gizli olmasaydın
Zayıf, kötü
Bebe
Göğüslerin küçük olması yürürdüm.
sexy (türkçesi: zik kaldıran) bir güzellik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?