Serum takılırsam iyi olcak başım ağrıyor, diyorum ordan oraya yolluyor beni, halim yok kafamı kaldıramıyorum kan ver, sonuç bekle, 200 liradan aşağı çıkamıyorum genelde tıp merkezine gidiyorum en yakın o diye oruç ya da uzun yolculuklarda, başım çok ağrır önemli mi bu tahliller? Bana para tuzağı gibi geliyor canım burnumda olduğu için itiraz da edemiyorum
Hastanelerin gereksiz tahlil yaptığını düşünüyor musun?
Ama sen öyle desen bile sonuçta net olarak ne olduğunu anlayıp öyle tedavi uygulaması gerek. yani basım ağrıyor desen bile yine de direk dediğine bakmaz herkesin ki bence doğru olanı bu Ama para konusunda gereksiz pahalı olabiliyor orası ayri
Yok ama benimki migren doktor bıkıyor bunu yine tahlil istiyor 1 ay oncede geldim gide gele tanıyorlar beni sjsjsjs daha gitmiyorum evde uyumaya çalışıyorum param bitti 😄
Sorun bence tahlil yapılması değil de , pahalı olması. Yani sonra da başka bir şey olsa doktora haklı olarak neden tahlil vs istemedin derler. prosedure göre yapmak zorundalar her seyi
Her özel hastane başhekimi patron, doktorlar da satış elemanıdır. Yaptırılan tahlillerden belli bir yüzde döner sermayeden alırlar. Özel sağlık sigortan varsa zaten gözleri parlıyor 🤭
Özel hatanelerin en büyük gelir kaynağı. Eşimin gözündeki bir kitle için operasyon diyen özel hastane. Bun için + 1000 tl. Aynı kitleyi devlet hastanesi doktoru 5 TL lik ilaçla tedavi etti
Hiç bir özel hastaneye papuç bırakmıyorumDiş tedavisine gittim alması gerekenden fazla para aldığı için şikayet ettim paramı geri aldımDoğumda faturaya ayrıntı yazmadığı için şikayet ettik paramızı geri aldıkArkadaşım oğlu sünnet oldu sgk kapsamında değil dediler şikayet ettik parasını geri aldıBu özel hastane konusunda uyanik olmak hakları bilmek lazım
Trans olduğumu için zaten hastaneye her gittiğimde hormon dozajlarının ayarlanması ve analiz edilebilmesi için kan testi olmam gerekiyor bunu düşününce o kadar da tuhaf birşey olarak gelmiyor bana
Yapmasa neden yapmadı insanoğlunu anlamak zor ya. Adama derler madem çok biliyorsun git başının çaresine bak. Adamlar okumuş etmiş yanlış bir hamle yapsalar bu sefer çenenizle uğraşacaklar.
Simdi siz diyince fakrettim tahlilsiz ilac yazmaei da kötü aslinda ben şunu demek istemiştim... baş ağrısı doktor da biliyor bunu gun boyu oruç tuttum migren tuttu kendisi de ole diyor oructandir diye yine tahlil ben demiyorum ki baska hastalıklar olunca tahlil yapilmasin yapılsın evet yanlış anlaşıldım
Ben düşünüyorum ve size soruyorum güzel bir sekilde desen anlamayacakmiyiz sadece ben değil bole düşünen çok var... diger türlüsünü söyleyen de var... hakaret etmeden eleştiri yapamaz misin çok mu zor
Bak şimdi. Serum dediğin şey ilaç içermez sadece tuzlu sudur. Baş ağrısının birçok nedeni olabilir. Beyin kanaması, kafa içi travmalar, ciddi tehlike yaratabilecek enfeksiyonlar vs. Bu nedenle tomografi kan tahlili istenmesi gayet doğal ve olması gerekendir. Serum tedavi etmez.