Ay biriyle konuşuyorum şekersiz çay içtiğini 6 kere beyaz ekmek yemediğini de 11 kere söyledi. Kendi sağlığı için yaptığı şeyi ne diye bu kadar söyler bi insan, anladık sen de Canan Karatay'sın Dr. Oz'sun kralsın yeter be
Şekersiz çay içip ekmek yemeyenler neden kendini Canan Karatay sanıyor?
:D liseden beri şekersiz çay ve kahve içiyorum ama tadı daha güzel olduğu için. He bi de beyaz ekmeği bıraktım 6 ay önce o da insülin direncinden övünmek için gerekli şeyler olduğunu bilmiyordum daha dikkatli olup kendimi övücem artık :D
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
aynen ayıp etmişsin niye övünmedin bu zamana kadar :D
Şekersiz çay içiyorum ekmek de yemiyorum kendimi Canan Karatay da sanmıyorum 😄 ama sağlıklarini düşündüğüm için keşke sizde tuketmeseniz onları dediğim çok olmuştur.
Bu güne kadar her şeyi yiyip içiyordum ama hafiften hastalıklar kapıyı çalmaya başlayınca paleo diyetine karar verdim. Bir yıl öyle yiyeyim bakalım ne olacak
@Ebr_12351 aynı kullanıcı adı gizli hesap olarak gönderini beğendi diyor ve yine aynı kullanıcı adı gizli değil bu kez yorum yaptı diyor ilginç resim atma olsa ekran görüntüsü atardım
Saçma, o kadar tatlı yiyorum bari çayı şekersiz iciyim kafasında olanlar da var mesela ben ve çay şekersiz daha lezzetli. İlla hepsini çıkartmak gerekmiyor
Seksrsiz çay içen insanlardaki hava hele kimsede yok
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Benim sekerim var ve nerdeyse doğduğum gunden beri sekersiz cay ekmeksiz karbonhidratsiz gun geciriyorum kimseye doktorluk taslamam kimseye bilmislik yapmam zaten doktor programi izleye izleye herkes bi dr kesildi basimiza insanlar 6 yil uzmaik profluk falan boşa okuyor gibi davranmaya gerek yok. hastalik ve tedavi yöntemleri kişiye özeldir genele yayılmamalı
50 yıllık Adkins diyetini Karatay diyeti diye yutturan bir kalp dokturu... 30-40 tane sabah zeytin yiyebilirsiniz diyen ve diyetisyen olmadan diyet öneren bir kalp doktoru...