
Sinovac - Çin Aşısı
Biontech Pfizer - Alman Aşısı
Sputnik V - Rus Aşısı
Aşı yaptırmayacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Fahrettinden masallar aralıkta 50 milyon aşı geliyordu.
Ocakta 50 milyon Şubat Mart , Nisan derken açı vs yok ortada bugün Almanya yanlış hatırlamıyorsam bugün 1 milyon 200 bin aşı yaparak 1 günde yapılan aşı rekorunu kırmış.
Bu anlaşmaları nasıl yaptınız Fahrettin bey diye soru soran gazeteci yok.
sputnikte hayal olur.
yine başarısızlık yine başarısızlık. !!!
Alman yaptırdık , yurt dışına falan çıkarken sorun olmasın diye. 😁
hangisi denk gelirse onu yaptırırım. bilime güveniyorum çünkü
teşekkürler
Cevap
16Cevap
Aşı falan olmayın kardeşim hala aşı diyorsunuz ya aşıların bir yararı yok İnsanları hasta ediyorlar kısırlaştırıyorlar ileride sağlık sorunları yaşamanız olası ayrıca aşı olup ta hala korona olan bile var.
Alın korona gerçeklerini izleyin. https://twitter.com/i/status/1387427670946877441
@INewMomI Al bak adamların hiç umurunda değil https://twitter.com/i/status/1384474290066690048
Hala bu laflara inanan vaesa aklindan suphe ederim. Simovak yaptirdim secme sansim yoktu cunki olsa alman asisini tercih ederdim.
Benim ilk seçeneğim Sinovac, ikinci (mecbur kalırsam) biontech. Diğerleri hakkında yeterli bilgim yok henüz.
İşallah aşılar işe yaramaz iyi ki korona geldi hoşgeldin korona işallah virüs çoğalır daha da çoğalsın
Aşı ya karşıyım
Ben yaptırdım biontech oldum hic bir yan etkisini de görmedim
Aşı yaptırmayı düşünmüyorum. 1 buçuk senedir kendimi çok iyi korudum Allah'a şükür olsun. Kimsenin hayatını riske atacak bir şey de yapmadım. Kimseye yanaşmadım da. Karantina sonrasında eğer virüs biterse o zaman da gerek kalmayacak
@kimkimbakim dalga geçmeyi bırak ya
@kimkimbakim ben hayal aleminde yaşamıyorum. Virüs tek bu sene değil önceki savaş yıllarında da oldu. Ama bitti. Şimdi de bitecek. Ne zaman biter bilemeyiz ama kendimizi korursak hiçbir önemi kalmaz koronanın.
Bir adam vardı çok tanınan her dediği çıkıyor. 2022 sonu gibi biter demiş.
Konuşma o zaman napıyım.
@kimkimbakim ya keser misin. Benim düşüncelerim beni ilgilendirir çok zeki isen git sen kurtar insanları. Beni eleştirmeye hakkın yok
Seninle muhatap olmayacağım.
@kimkimbakim işsizlikten millete sarma.
Sağlık çalışanıyım diyede yalan söyleme sınavı bile kazanamamışsın
Yeni izledim 30 milyon dedi şimdi de 50 milyon oldu.
Biontech oldum 2. Dozu da 19 mayısta olcam başka marka aşıya güvenmiyorum
Rusya aşısına dair somut verilerle bir analiz paylaşmıyor neden onlardan aşı alıyoruz?
Aşı yaptırmak istemeyenler de cidden zekasal gerilik var 1 sene boyunca hepsi asi asi die kudurdu
Biontech aşısı oldum :)
Şimdilik yaptırmayı düşünmüyorum
Aşı yaptırmayacağım..
Deney faresine döndük mk hayır yaptırmam :D
Ben ABD'de oldum aşı :)
Biontec oldum yan etkileri 2 gün sürdü
Ben Türkiye'ye gelirken biontech yaptırdım
Dedemler Sinovac aşısı oldular bir sorun olmadı
Ayın 4 ünde sinovac olacağım.
2 doz sinovak aşısı oldum
Bu işi onlar başlattı. Onlar bitirir.
Yaptırmayacağım
Sinovac
Hiçbiri
Aşı yaptırmayacağim
Hic biri
Aşı yaptırmayacağım.
Aşı olmayacağım
orduda meşhurdur rus malı bozulur
Çin aşısı oldum.
Farketmez bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?