Ercüment Ovalı da fos çıktı. Sizce Türkiye'den birinin aşı bulması mümkün mü?

Önce aşı bulacağım dedi milleti heyecanlandırdı. Sonra bekleyin bekleyin derken bunun aşı olmadığı ilaç olduğu ortaya çıktı. Sonra o ilacın da aslında kendisinin bulduğu bir şey olmadığı Dornaz Alfa diye bir şey olduğu ortaya çıktı. Hem ilacın reklamını hem de kendi reklamını yapmış oldu. Sonuç ortada bir şey yok. Böyle Twitterdan yazarak falan bir şey olmaz zaten. Türkiye'den de aşı maşı çıkmaz. Ama insanların hayalleriyle oynuyorlar işte 😠😡😠😡
Ercüment Ovalı da fos çıktı. Sizce Türkiye'den birinin aşı bulması mümkün mü?
Cevapla