Hastanelerde güleryüzlü hizmet çalışanların bir yükümlülüğüdür. Sizce hastane personelleri güleryüzlü mü ?

Uyulmadığını çok fazla gözlemliyorum. Oysa ki bu hastane çalışanlarının güleryüzlü olmak yükümlülüğüdür.
İşe başlarken bunu kabul ederek başlarlar. Sizce hastane personelleri güleryüzlü mü?
Hastanelerde güleryüzlü hizmet çalışanların bir yükümlülüğüdür. Sizce hastane personelleri güleryüzlü mü ?
Hastanelerde güleryüzlü hizmet çalışanların bir yükümlülüğüdür. Sizce hastane personelleri güleryüzlü mü ?
Cevapla