Sağlık personelleri çalışanlarından memnun musunuz?

Bunların geneli niye empati yoksunu sanki biz bunlara muhtacız gibi davranıyorlar bunlar kendini ne zannediyorlar devletin işçisi değil mi bunlar

Sağlık personelleri çalışanlarından memnun musunuz?
Cevapla