Sağlık bakım teknisyeni olan var mı, işinizden memnun musunuz?

Lise sağlık bakım teknisyenliği mezunum. Biraz aile zoruyla gittim üniversite isteğim vardı bu yüzden ATP programı seçmiştim fakat bende maalesef matematik yok. Sözelim iyi geldi fakat sayısal düşük ve sözel bölümlerinde önü açık değil tercih yaptım ama öğretmenlik geldi gitmeyeceğim. ATP programında stajlar 11. sınıfın yazının 40 günü oluyor amp programındakiler gibi uzun uzun staj yapamadım tam mesleği bilmiyorum nasıl acaba memnun musunuz

Sağlık bakım teknisyeni olan var mı, işinizden memnun musunuz?
Cevapla