Aşılanma başlayıp belli bir seviyeye geldikten sonra tekrar yasaklar geliyorsa sizce aşılar bir işe yaramıyor mu?

Covid-19 Aşısı
Covid-19 Aşısı
3 ay önce aşılanma büyük bir hızla başlayıp, şu an ülkemiz üzerinde Toplamda 16.664.704 milyon kişi 2 dozda uygulanmış vaziyette.. Aslında bu sayı elbette toplamda az fakat il bazına geçecek olursak milyonluk aşılama uygulanan büyük şehirlerde bile bu kadar YENİ VAKIA olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Tamam mutasyon falan virüs boyut değiştirdi ama yine de buna karşı da bilim adamları aşının etkisinin olduğu da söyleniyor...

Artan vakalar ile birlikte sizce aşı bir işe yaramıyor mu?
Aşılanma başlayıp belli bir seviyeye geldikten sonra tekrar yasaklar geliyorsa sizce aşılar bir işe yaramıyor mu?
Cevapla