
Sizler ne diyorsunuz? 😒

Olmadım olmak da istemiyorum şu an kadar 2 ayda 35 düğüne gittim bir şey olmadı korona testi bile ettirmedim korona yakalanmadım ne aşısı Allahaşkına ben ettirmek istemiyorum kronik hastalığım var aşı olunca hastalığım ya başarsa sorunlusu kim olacak? Hastalık Şu an uyuma aşamasında aşı onu harakete geçirir ise sorunlusu kim olacak?
Olmak istemiyorum
Ebola domuz gribi kuş gribi neler gördük neler
Mesela sen domuz gribi alışı oldun mu ?
Olmadın eee Buda gelip geçecek olmayacam bugün annem ile babam 2. Aşklarına oldular ben daha hiç olmadım aşı ve 35 düğüne gittim 2 ay içinde bi şey olmadı
Domuz gribi ile bu coronayı karşılaştıramazsın ki :)) aralarında dağlar kadar fark var tamam ikisinde de sıkıntı ölüm oldu ama o zaman şöyle düşün domuz gribi aşısı olan öldümü sonra bir şey geldi mi başlarına? seni anlıyorum olmak istemiyorsun eyvallah senin kararın ama mecbur bırakılacaksın dostum olcaksın yani üzgünüm
Valla kolsisin ilacı kullanıyorum ibni sina bulmuş bu hap 3-4 yildir sabah akşam atıyorum çoğu hastalığa iyi geliyor korumaya da karşı haberlerde yazıyor faydalı imiş ve kronik hastalığın var ya aşı hastalığıma alevlendirir ise? Ne olacsk her ay 8 bin TL değerinde serum takılıyor bana ondan aşıyı istemiyorum çok hap alıyorım pahalı serum takılıyor aşı kötü yönde etkiler diye düşünüyorum bana
Aynen doktora gidince diyeceğim 14 ünde serumun günü geldi gidince diyeceğim yazılı belge isteyecem aşı olmasın diye profesörden bilr yazılımimzalı kağıt almaya caloswcsm bakalım diyeceğim doktora ama aşınistemşyorım diyr neyse sağol tavsiyem icin
Bir kaç görüşte anlatmaya çalıştığını gördüm ama uğraşma boşuna, anlatamazsın. Aşı, enfekte olmayı da taşımayı da kesinlikle engellemez. Sadece kişiye -var ise, o da halet tam somut verilerle ispatlı değil- ve devletlere yarar (sağlık personeli ve bir takım destek üniteleri yetmez durumları). Dolayısıyla mantıklı şeyler olmadığı her türlü ortada
Cevap
4Cevap
Aşı olmadım. Pcr ile devam. Turkovac için başvurdum. Onun için ulaşırlarsa bana Turkovac olabilirim.
Hepsi ayni sey. Pcr de epifize hasar veren bsy
Üniversite öğrencisiyim. Ya epifiz bezine zarar vereceğim ya da gelecekte ne sonuçları olacağı belli olmayan sıvıyı vücuduma sokacağım. Bugün abim test olmak için hastaneye gitmiş iki saat sora beklemiş pcr için. Umarım bu karar için geri adım atılır.
Umarim 😒
Aşı olmayacağım kimsede zorla yaptıramaz. Pcr testimi alır yoluma bakarım.
Milleti ikiye bolduler bu millet uyaninca onlari ikiye bolucez
Belalarını aşılardan bulsunlar inşaAllah
Aşı olmayana her şey yasaklansın gayet mantıklı
Asi olmak tasiyici olmanin onune gecemez, dolayisiyla bu sahsi bir onlemdir, sahislari baglar toplumu degil
Asi olan x kisisi kendini korumaya alir, virus tasimayacagi anlamina gelmez. Bu kisi hala bulastirma kapasitesine sahipse, baskalarini korumus olmuyor asiyla. Yani asi olan kendine, olmayan da kendine. Anlatabildim mi
X kişi kendini korumaya alır dediğin yani x kişisine, virüs bulaşmaz taşır diyorsun öyle mi peki Y kişisi de aşı olsun oda taşısın ama ona da bulaşmasın bu durum da herkesin aşı olması gerekmiyor mu 😂 dediğine göre ayrıca ben aşı illa olsunlar demiyorum mecbur olacaklar diyorum
Senin aşı dediğin şey aslında aşı denmesi için gerekli unsurlara sahip değil. Yani aşı potansiyeli olan bir sıvıdan bahsediyoruz.
İleride ne sonuçları olacağı belli olmayan bir sıvıdan. Beş yıl sonra belki hastaneye ağlayarak kalp problemlerim var diye gitmene sebep olabilecek bir sıvı dan bahsediyoruz.
X kisisi asi olursa tasiyiciligi suruyor, asi olmazsa tasiyiciligi yine suruyor. Kendini dusunen olursa kendine. Hepsi bu. Nesini anlamiyoruz
Iste bu gerceklerin, esasli sebebi ne diye dusunuyoruz HAKLI OLARAK
yazıklar olsun.!
Doğrusu bu.
Yasaklanacak gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?