Aşı olmayan insanlara kısıtlama gelmeli mi?

Aşı olmayan insanlara kısıtlama gelmeli mi?
Merhaba,
Konuşulan konulanlardan biriside şu, benden duymuş olmayın ilerleyen zamanlarda aşı olmayan insanların fişlendiği, kamusal hizmetlere karşı kısıtlama, hesaplarına bloke gibi bir çok kısıtlamaların gelmesi olası. İnşallah olmaz böyle bir şey her isteyen hür iradesi ile kararlarını verir ama böyle sorunlu bir dönemde toplumun sağlığını bahane göstererek ellerinden gelen yetki ile yeni düzenlemeler yapabilirler...
- Aşı olmayan insanlara kısıtlama gelmeli mi?

Çok acayip gerçekten, bakalım ilerleyen günlerde neler duyacağız, göreceğiz...
Güncellemeler
+1 yıl
Çin'in İstanbul Başkonsolosu;
"Çin'de Faz 3 aşamasındaki aşıların kullanımına henüz yasal bir şekilde izin verilmedi."
Aşı olmayan insanlara kısıtlama gelmeli mi?
Cevapla