Öğlen yemeği̇ yemediğim için çok acıkıyorum, beslenmeme nasıl dikkat etmeliyim?

Arkadaşlar masa başı bir işte çalışıyorum, sabah 7 buçukda uyanıyorum 9 buçukda işte oluyorum, genelde çorba ya da sandviç ile besleniyorum kahvaltıda iş günlerinde, fakat öğlen yemeğini uzun zaman önce bıraktığım için akşama kadar aşırı acıkıyorum, akşam da evde 7 de olduğum için yemek yemem 7 buçuğubuluyor, haliyle eritmesi zor oluyor kilo yapıyor. Zayıf ve fit bir vücudum var, zayıflamıştım, birkaç zamandır sabahları çorba içiyorum limonlu, akşama doğru dışardan yemek söylüyorum ya da öğlen yemeği yemeden akşam ı bekliyorum fakat çok acıkıyorum. Napıcam bilmiyorum. Formumu bozmak istemiyorum ama açlık dan da rahatsız olmaya başladım. Nasıl bir düzen tutturmam lazım hem kilo almamak için hemde zayıf kalmak için?
Öğlen yemeği̇ yemediğim için çok acıkıyorum, beslenmeme nasıl dikkat etmeliyim?
Öğlen yemeği̇ yemediğim için çok acıkıyorum, beslenmeme nasıl dikkat etmeliyim?
Cevapla