Kilolu olmadığım halde kilolu hissediyorum, neden böyle oluyor?

Neden bilmiyorum ama boyuma göre çok kilolu olmadığım halde kendimi çok kilolu hissediyorum yemek yediğim zamanlar kilo olabileceğim aklıma geliyor ve yemeyi durduruyorum arada odama gidip kilo alabilirim diye Ağlıyorum Psikolojim iyice kötü olmaya başladı ne yapmam gerekiyor
Kilolu olmadığım halde kilolu hissediyorum, neden böyle oluyor?
Cevapla