Ben bu lanet sigaradan sonsuza kadar kurtulmak istiyorum. Detayı okur musunuz?

İçince b. kunu çıkaranlardandım. 1 ayı geçti ağzıma sürmedim. Gecenin bir körü sigaraya kalkacaktım. Başlarım böyle işe boğazım acıyor leş gibi kokuyorum içmicem dedim kalktım paketi attım o gündür de içmedim ama ben de zaman geçince ağır sigara istekleri oluyor. Bugün stresden neredeyse içecektim. Stres de bahanesi degil? Çocukken stresli oldugumda sigara mı içiyordum? Böyle tetikte yaşamak istemiyorum. Ölüm bile olsa ağzıma sürmek istemiyorum. Nefret ediyorum bağımlılık düşüncesi bile beni sinir ediyor. Dakka başı sigara içme, herşeyini ona göre ayarlama, saglıgmdan cebimden olma düşüncesi, o iğrenç kokusu... Ama gel gör ki yemeklerden sonra soda içme isteği yerini aldı ve içme istegim zaman geçtikçe arttı. Bana birşwyler söylwyin lütfen😣
Güncellemeler
+1 yıl
Sigarayı bırakalı 2 sene çoktan bitti. 3. Seneye gireli aylar oldu. Depresypn ve yeme bozukluğunu da yenersem belki iyi bir yaşamamım olur 😕
Ben bu lanet sigaradan sonsuza kadar kurtulmak istiyorum. Detayı okur musunuz?
Cevapla