Anoreksiyadan kurtulup yine zayıflamaya çalışmak?

2020'nin başında kilo almaya karar verdim 158 boyunda 36 kiloydum. 1200-1500 kalori alarak Mart ayında 43-44 kilo oldum bu bir süre devam etti ve ağustos ayında 49-50 kiloya ulaştım. İlk başlarda umursamıyordum ama ailemin az ye lafları canımı sıkmaya başladı. Zayıflamak için 1 ay boyunca 800 kalori aldım 1gr bile veremedim tartıda 49 ya da 50 görüyordum. Kasım ayından bu yana günde 500, 400, 300, 200 hatta haftada 1 kez 100 kalori alıyorum evet çok az ve ben bunu 2 aydır yapıyorum. Maalesef tartıda yine 49-50 arası görüyorum. Hayatım gerçekten böyle mi geçecek? Bu geçmişte yakalandığım anoreksiya hastalığının bir getirisi mi? Artık 1000 kalori bile alamıyorum daha fazla kilo alırım diye.
Anoreksiyadan kurtulup yine zayıflamaya çalışmak?
Cevapla