Günlük kalori ihtiyacımı geçmeden istediğim her şeyi yiyebilir miyim?

Öncelikle merhaba 2-3 haftadır bir diyet yapıyorum hamurişi falan normalde de pek tüketmem zaten fakat canım kurabiye sütlü tatlı çikolata falan aşırı çekiyor son 1 haftadır. Günde en fazla 1300 kalori alıyorum normalde bugün dayanamadım ve çikolata yedim. yaklaşık 500 kalori falan çikolata gün içinde 300-500 kalori almıştım yemeklerle bugün başka bir şey yemeyi düşünmüyorum sizce bu sağlıksız mı ve diyet boşa gitmiş mi olur arada böyle kaçamaklar yapıp eşitlesem? :/
Günlük kalori ihtiyacımı geçmeden istediğim her şeyi yiyebilir miyim?
Cevapla