İçim sıkılıyor daralıyor surekli ağlıyorum sürekli ağlıyorum odama kapaniyorum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum ne için ağladığımi bilmiyorum ne için sıkıntım olduğunu bilmiyorum ne olursun yardım edin dua ediyroum namaz kılıyorum tesbih çekiyorum onun disinda ilaç yiyecek içecek ne önerirseniz icim daralamasina sıkışmasına kalbim agrimasina sıkışmasını kurtulmak istiyorum ozellikle aglamakta kurtulmak istiyorum ne yapmalıyım
Nott
işitme engelliyim anlayışlı davranın yurtda kalıyorum gece gündüz ağlıyorum moralim bozuk ders yapamıyorum surekli uyudigumda uyandigimda ağlıyorum ne yapmalıyım yüzün gözüm şişiyor
Nott
işitme engelliyim anlayışlı davranın yurtda kalıyorum gece gündüz ağlıyorum moralim bozuk ders yapamıyorum surekli uyudigumda uyandigimda ağlıyorum ne yapmalıyım yüzün gözüm şişiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben de senin gibiyim.
Bi türlü mutlu hissetmiyorum.
İçimden sıklıkla ağlama isteği geliyor. Akşamları saatlerce ağlıyorum.
Nasıl düzelicez ya¿
Çok dışarı gez toz. Bende öyleydim senin gibi. Kardeşim zorla dışarı çıkardı. Valla içim açıldı. Tavsiye ederim 👍
Şey ya yurtda kalıyordum baya baya kötü oldum yurtda çıktım eve geldim ev bana iyi geliyor bende ahiret için cennet için gunduzu oldum ve yurda gunduzu gidiyroum ama öyle izin vermiyorlar cemmat yurt ya evde istediğim gibi bende sırf yurda alismak iicn ugrasiyroum malesef alisamiyroum orda depresyona giriyorum
Sevmeye çalış o zaman zor olsa da
ben xe aynı şeyi sürekli yaşıyorum ama sabahalrı mutluyken özellikle ailem veya arkafaşlarımlayken aklıma bile gelniyoe ama tek kalınca nedensizce sadece aplamak istiyorum ökğcekmiş giiv hisseyyiğim oluyor
ben de namaz kılmaya öalılıyorum
Depresyon bu. Doktora git bir psikiatri. Cok iyi gelecek guven bana☺️
Biraz seks yapmalısın bunlar seks yapmamanın belirtileri...
aç bir 35 lik rahatla, arada bir de dışarı çık
35 lik ne anlamaidm
Kendine uğraş bulmalısın o yüzden sıkıntın
Bol bol dua et Ayetel Kürsi falan
Yalnız hissediyorsun
bitanem bende öyleyim hem (işitme engelliyim) ben
Aynı benn