Sürekli ağlamak var hickira hıçkıra ama aglayamiyorum ne yapmaliyim bide aksamlari aşırı canım sıkılıyor birsye yapasim gelmiyor ne yapmalıyım?
Psikoljim moralim neyde bozuk bilmiyorum?
Psikoljim moralim neyde bozuk bilmiyorum?
Yani ilk iç sesini ikna etmen gerekiyo bu konuda hani durduk yere moralinin bozulmasi çok saçma. Ben çok iyim diyerek inandırabilirsin kendini evet komik gelebilir ama yani işe yarıyor bazen. Buda olmuyorsa yani birini özlüyorsun demek yoksa hayatında hersey yolundayken böyle olması saçma. Eğer 1-2 ay icin de geçmezse psikoloğa danışabilirsin. iyi geceler dilerim 🌸
Cevap
2Cevap
Depresyondasin sanirim bazen banada geliyor o durumlar herşeyden elimi etegimi cekesim geliyor kimseyle konusmak istemiyor sadece yalnız kalip düşünmek istiyorum
Evet ben de öyleyim bunun birçok nedeni olabilir karantinadayız, dolunay var...
Aynı bende öyleyim
Sonbahar mod on
ergenlik bebiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?