Uyuyamıyorum ve ağlama krizlerine giriyorum. Ne yapmalıyım?

Salgın başladığından beri yani 1 yılı aşkın bir süredir eve kapandım. Sevgilim de ailesinin evine döndü ve 1 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz bu süreçte sadece 2 kez görüşebildik. Normalde evde vakit geçirmeyi severdim ve hep geç uyuyup geç uyanan bir yapım vardı ama sanırım artık kafayı yemek üzereyim. Depresyona mı işaret ediyor bunlar bilmiyorum. Gittikçe uyku düzenim bozuluyor ve berbat hissediyorum. Gece düşünmekten uyuyamıyorum. Sabah da uyanamıyorum. Gün içinde neredeyse hiçbir şey yapamıyorum. Sevgilimi çok özlüyorum. Günde en az 2 kez ani ağlama krizine giriyorum. Ağlamasam bile sürekli berbat hissediyorum ve hep kafamın içindeyim. Hep düşünüyorum. Bu süreçte kilo da aldım ve bu da berbat hissettiriyor. Uyumaya çalıştıkça uyuyamıyorum artık hayatımda ilk defa uyku ilacı kullanmayı düşünüyorum. Ne yapmalıyım lütfen bir yol gösterin bana.
Uyuyamıyorum ve ağlama krizlerine giriyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla