Uyuyamıyorum, ağlıyorum, çok yiyorum, düşünüyorum bana ne oluyor?

Kendime inanamıyorum. Mis gibi bir uykusu olan insandım uyuyamıyorum sabaha kadar. O kadar çok yiyorum ki açlık hissetmiyorum ama sürekli bir şey yemek zorundaymışım gibi hissediyorum kendimi. Çok güzel bir ilişkim var 2 yıldır birlikteyiz. Her sey guzel gidiyor ama surekli kaybetme korkusu yaşıyorum ortada kötü olan hicbir sey yokken sürekli yiyip bitiriyorum kendimi. Ağlıyorum, en ufak bir seye bile aglamaya basladim. Ben böyle degildim ama kendimi ikna da edemiyorum teselli de. Iki tokat çarpıp şımarma kendine gel demek istiyorum kendime ama, o kadar huzursuzum ve sıkıntı dolu hissediyorum ki kendimi. Kafayi mi yedim naptım
Uyuyamıyorum, ağlıyorum, çok yiyorum, düşünüyorum bana ne oluyor?
Cevapla