Uyuyamuyorum, depresyondayim, mutsuzum, terkedildim, özgüvensizim, yemek yapamiyorum ve pısırığım?

Ya bilmiyorum cok gereksiz hsisediyorum. Ne yemek yapabiliyom hayir tamam 1 tane sey olmazsa ok ama hicbisey mi olmaz? Isden kovuldum, arkadasim yok, sevgilim terketti , esmer oldugum icin tüylüyüm lazerimide yapamadim daha, ehliyetimi alamadim, beceriksizim ben anlamiyom ki 1 tane bile sey olmazmi azicik hamarat olunmazmi millet kendini yuceltiyo elimden her is gelir ben kendimi kücümsüyom ama kücümsemek icin demiyorum cidden bunlarin hepsi var. Yahu kotu huylarim say say bitmiyo. Tembelim usengecim evi temizlemeye bile useniyorum. Meyve soyamiyorum ya soğan kesemiyorum.. Sonra asosyalim , surekli evdeyim, erkek arkadasim hic olmadi terkedildim derken biriyle konusuyodum ama daha baslamadan bitti fakat umut verdi ve ben hic bilmedigim icin boyle seyleri ona okadar baglandim ki. Özgüvensizim kucukken cok dislandim oyle kaldim asosyal pisirik. napicagimi bilmiyorim oysa guzelim kalbimde temiz bilmiyorum cidden biraz kendime guvensem belki duzelir ama nasil olucak ki? Tavsiyeleriniz var mi

Dusunuyom cidden boyle bi kizi hangi erkek napsin benimle evlenmeyi isteyecek tek biri yok ki bu dunyada
Uyuyamuyorum, depresyondayim, mutsuzum, terkedildim, özgüvensizim, yemek yapamiyorum ve pısırığım?
Cevapla