Yanaklarımın zayıf olması için çok kilo vermem gerek bu sefer de fiziğim kötü olacak. Sizce ne yapmam gerek?

öncelikle selaaaaaam. size kendimle ilgili bir şey sormak istiyorum. benim fiziğim gayet düzgün o konuda bir sıkıntım yok fakat nickimdende anlayacağınız üzere yanaklarım çok ton ton. yani fiziğime göre çok orantısız duruyorlar sadece yüzüme bakan biri benim için rahat kilolu, balık etli der. ben şimdi 3-5 kilo versem yine çok farketmeyecek çünkü geçen sene biraz daha zayıftım ama yanaklarım hemen hemen aynıydı. yanaklarımın zayıf olması için çok kilo vermem gerek bu seferde fiziğim kötü olacak (aşırı zayıf sevmiyorum). sizce ne yapmam gerek lütfen yardım?
Yanaklarımın zayıf olması için çok kilo vermem gerek bu sefer de fiziğim kötü olacak. Sizce ne yapmam gerek?
Cevapla