Covid testi için hastaneye gittim. Test yapmadılar. Ne yapmam lazım?

Tat ve koku alamıyorum diyorum yok anlamıyorlar ateşim vs yok diye yapmadılar test. Ee şimdi ne yapmam lazım benim. Evden çıkmıyordum zaten. Ama ilaç vs almadan geçermi bu? Tam olup olmadığımı da bilmiyorumda tat ve koku alamayınca korkuyorum yani.
Güncellemeler
+1 yıl
9 gündür izoleyim. Cevap veren herkese teşekkürler.
En az bir 5 gün daha karantinada kalmaya devam edicem. Ne olur ne olmaz başka insanların benim yüzümden hastalanmasını istemem.
Zaten ateş vs. yok. Sadece tat ve koku kaybım vardı. şu an tat ve koku almamda biraz düzelme var. Keskin kokuları rahat bir şekilde alıyorum.
Covid testi için hastaneye gittim. Test yapmadılar. Ne yapmam lazım?
Cevapla