Tırnaklarımı koparıyorum. Bırakmam gerek. Yardımınıza ihtiyacım var?

Uzunca bir süredir tırnaklarımı koparıyorum. Genelde stres yaptığımda ve canım sıkıldığında oluyor. Bırakmayı denemedim ve bir defasında 10 gün koparmadım. Ama baktım ki uzamıyor, bu daha çok canımı sıktı ve tekrar başladım. Bırakmam gerek. Ne yapmalıyım ve uzaması için ne kadar geçmeli? :/
Tırnaklarımı koparıyorum. Bırakmam gerek. Yardımınıza ihtiyacım var?
Cevapla